دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد : مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و  ارزیابی های خرید

تکه ای از متن پایان نامه :

مدیریت استراتژیک نوآوری ، مدیریت استراتژیک منابع انسانی ، ایجاد شایستگی ، مدل های جدید برای  سازمان دهی کار و موافقت های نوآوری.

2- ناحیه ای و بخشی :

توسعه گروهی (خوشه ای ) ، شبکه ها و مشارکت ها برای نوآوری ، برنامه هایی برای توسعه بخشی             ( ناحیه ای) و یادگیری ناحیه ای .

3- ملی :

هماهنگی (سازگاری ، نوآوری ، تحصیلات و سیاست های بازرگانی) ، سیستم های ذینفعان در جهت تغییر ، سیستم های پیش بینی برای منابع جدید جهت اشتغال ، برنامه های فعال برای تعلیم و تربیت و آموزش ، استراتژی یادگیری در طول زندگی ، تنظیم بازار نیروی کار ، انتقال و ایجاد صلاحیت ها و شایستگی ها. Moftalen,2007,9))

2-8 اهمیت مسئولیت اجتماعی سازمان ها

مطالعه موضوع مسئولیت اجتماعی به دلایلی چند دارای اهمیت می باشد.

1- تصمیمات مدیران در بخش های مختلف جامعه تأثیرات عمیق می گذارد ، بنابراین توجه مدیران به مسئولیت اجتماعی شان در زمان اتخاذ تصمیم اهمیت زیاد دارد تا از تحمیل خسارت به جامعه جلوگیری گردد.

2- چنانچه افراد ،گروه ها ، سازمان ها و مؤسسات جامعه خود را نسبت به رویداد ها ، اتفاقات و بحران های مختلف مسؤل دانسته و در حل بحران ها کوشش نمایند ، بسیاری از بحران ها در زمان کوتاه حل شده و جامعه ای سالم و آرام به وجودمی آید.

3- سازمان ها برای حفظ و بهبود جایگاه خود در جامعه باید به مسئولیت اجتماعی شان توجه کنند تا جامعه دامنه فعالیت های آنها را محدود نکرده و از مشروعیت در جامعه برخوردار باشند.

مطلب مشابه :  دانلود پایانامه کارشناسی ارشد : بررسی تجربی لومینسانس حاصل از باریکه یونی92

2) مسئولیت اجتماعی شرکت ها به عنوان یکی از عناصر استراتژی و به دلیل داشتن  چهار روند معین در مباحث  سازمانی موضوعی مهم و به روز به شمار می آید:

الف) افزایش ثروت : مصزف کنندگان ثروتمند می توانند کالا های خود را انتخاب و خریداری کنند و اغلب مایلند برای مارکی که به آن اعتماد دارند و حسن شهرت دارد ، مبلغی اضافه تر بپردازند.

ب) جهانی شدن و جریان آزاد اطلاعات : هرگونه سهل انگاری سازمان ها در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت ها به طور سریع قابلیت انتشار در سراسر جهان را دارد و علاوه بر آن ارتباطات بین گروه های فعال و متناسب سازی جمعی بسیار تسهیل شده می باشد.

ج) بهره گیری معقول از انرژی و منابع اکولوژیکی : کره زمین به لحاظ اکولوژیکی محدود می باشد . سازمان ها و شرکت هایی که نسبت به محیط زیست مسئولیت پذیر نباشند از طریق جریمه های تعین شده توسط دادگاه، تبلیغات منفی و برخوردهای گروه های فعال اجتماعی قرار می گیرند. (Chandler,David,2006,19)

2-9 دیدگاه های نظری پیرامون مسئولیت اجتماعی:

نظریات و دیدگاههای مختلفی در ارتباط با موضوع و مفهوم و کارکرد مسئولیت اجتماعی شرکتها به ویژه از سوی صاحب نظران مدیریتی ، سازمان های بین المللی ، جنبش های اجتماعی ، نهادهای مالی

 مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

مطلب مشابه :  دانلود پایانامه کارشناسی ارشد در رابطه با : بررسی تجربی لومینسانس حاصل از باریکه یونی92

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: مطالعه تحلیلی تأثیر ادراک مصرف کننده از مسئولیت اجتماعی بر جذابیت مراکز خرید و ارزیابی های خرید

دسته بندی : دسته‌بندی نشده