‫متخصصین سئو به اشتراک گزاریای اجتماعی و چگونگی‬ کارکرد موتورهای جستجو نسبت به اونا‬ و رتبه دهی براساس‬ اونا رو آزموده ان و گوگل چیزی رو اعلام کرده‬ که بیشتر سئو کارا باور دارن که‬ اونا از علائم های اجتماعی واسه رتبه دهی استفاده میکنن‬. میخوایم به چند راه آزمایش به اشتراک گزاری محتوا و‬ شناسایی قابل اشتراک گزاری ترین محتوای سایت بپردازیم‬‬‬. ‫از اونجایی که به اشتراک گزاری‬ رسانه ای تاثیراتی بر رتبه بندی داره‬ باید به چیزایی که در گذشته‫ به درد بخور بوده نگاهی بندازید‬ تا بتونیم بعدا بهبودی در آینده حاصل کنیم.‬ سایت معرفی شده یکی از سایتای سئو بسیار معتبر و کارآمده.

کار با سایت Social Crawlytics واسه بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی

وسایل زیادی واسه اندازه گیری و‬ مدیریت رسانه های اجتماعی هست‬ ولی یکی از تواناترین اونا Social Crawlytics است‬. شما با این وسیله می تونین به اشتراک گزاریایی که‬ از شبکه های اجتماعی جور واجور به‬ سایت شما اشاره میکنن رو بررسی کنین‬. هشت شبکه اجتماعی Facebook‬ ، Twitter ، Delicious‬‬ LinkedIn ، StumbleUpon ، Digg ، Google و Pinterest‬ جزء بهترینا هستن. واسه شروع شما می تونین وارد حساب‬ Twitter شده و باید ‬ نشانی سایت خود رو در‬ صفحه داشبرد وارد کرده تا روند جستجو شروع شه.‬ وابسته به عمقی که ساختار شما داره باید‬ عمق جستجو رو بر دو، سه یا چهار بذارین.‬ این وسیله تنها صفحات محتوای‬‬ اچ تی ام ال رو جستجو میکنه،‬ پس به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که اگه‬ فایلهای دیگری هم در سایت داشته باشین وارد گزارش نمی شن.‬ وقتی که اماده بودین Submit‬ رو بزنین تا روند جستجو شروع شه‬ و یافته های دامنه شما ظاهر شه‬‬‬‬. حدودا ۱۰ دقیقه این روند زمان میبره.‬ گزارش کامل در زبانه‬‬ Reports نشون داده میشه‬ و شما صفحه ای از اشکال‬ و نمودارها رو در اون می بینین.‬‬ Summary تعداد دفعات‬ به اشتراک گزاری سایت شما رو نشون می ده‬ البته تا جایی که شما میخواستید جستجو انجام شه.‬

نمودار میله ای به اشتراک گزاری‬ صفحات در شبکه خلاصه ای از صفحات بررسی شده و‬ موثرترین شبکه ها رو نشون می ده.‬ در این مورد، همونطور که مشاهده‬ میکنین که‬ موثرترین شبکه ها واسه ما چه شبکه هایی هستن‬ و با این اطلاعات میتونیم دریابیم که وقتی حضور‬ فعالی داشته باشیم و شبکه مناسب باشه نتیجه لازم رو میگیریم‬. با رفتن روی تب آخر از داده ها می تونین‬ محتوای به اشتراک گذاشته شده در شبکه رو ببینین‬ به پایین صفحه بیایید، در اون‫ جدولی می بینین که‬ یافته های براساس نشانی صفحه لیست شدن‬ اینجا شما می تونین تعداد خامی‬ از به اشتراک گزاریا رو در هر ‫شبکه ببینین‬ و هم اینکه شمارشی از همه به ‫اشتراک گزاری شده رو در زیر‬ ستون Total ببینین‬.

با دیدن این داده ها، با‬ ادامه ساخت و معرفی محتوا‬ شما می تونین از اشتراک پذیر و‬ به درد بخور بودن محتوای خود باخبر شید.‬ با تحلیل صفحاتی که بیشتر به اشتراک گذاشته میشه و‬ چگونگی تاثیر اون بر استراتژیهای تبلیغاتی‬ شما، می تونین مطمئن شید که‬ شما در حال به کار گیری محتوای‬ درستی هستین و تبلیغ اون در شبکه های‬ اجتماعی میتونه باعث شه هم مردم‬ و هم موتورهای جستجو راحت تر اون رو پیدا کنن‬‬‬‬‬. باید باخبر باشین که سایتای بسیار واسه بررسی شبکه های اجتماعی وجود دارن ولی بدیش اینه بیشتر اونا پولی هستن و آزمایش دقیقی در مورد سئو و بهینه سازی سایت ارائه نمی کنن.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست