‫من فرصتهای زیادی واسه لینک گزاری‬ میبینم که به هدر میره، چون خیلی از افراد‬ حاضر در سازمان از ارزش لینک بی خبرند‬ و حتی وقتی که از ارزش‬ اون خبردار میشن، از قدرت‬ قرار دادن کلید واژه ها در لینک اطلاعی ندارن.‬ تلاش کنین که از کارمندان سازمان‬ بخواین که فکر شده لینک گزاری کنن‬ تا همه بفهمن که لینکها‬ واسه وب سایتها عامل اصلی‬ موفقیت سایت هستن. مخصوصا اونا باید دو موضوع رو بفهمن :‬ اول اینکه، هر زمان فرصتی واسه‬ لینک می بینن، باید اون رو قبول کنن‬ دوم اینکه، هر کجا که ممکن‬ است لینکها باید شامل  باشه.‬

ارزش لینک سازی واسه تیم روابط اجتماعی

یه نمونه قدیمی از فرصتهای از‬ دست رفته مربوط به لینک به ‫دلیل از دست دادن درک از لینک‬ در تیمای روابط اجتماعی دیده میشه.‬ بیشتر وزارتهای روابط اجتماعی درکی از  ندارن‬ پس با وجودی که اونا کمکهای‬ خوبی مثل در ارسال مطبوعات دارن‬. معمولا اونا بر لینک گزاری وقت نمیذارن‬ و این فرصتها از کف میره.‬ تیم روابط اجتماعی شما باید درک‬ کنه که لینکهای کلمه کلیدی گزاری ‫شده قرار گرفته در مطبوعات‬ میتونه به ناحیه ای از سایت شما اشاره کنن.‬ به طور ایده آل، هرکسی که‫ مسئول معرفی وب سایته‬ باید مطمئن شه که تیم روابط اجتماعی‬ در مورد کلید واژه ها و‬ صفحات مورد نظر در مورد لینک گزاری بدونه.‬

وقتی که با مشتری هایی جدید‫ صحبت میکنم و اونا به دنبال‬ محله های ممکن واسه لینک گزاری هستن‬ در مورد شرکای تجاری، تامین کنندگان،‬ مشترهای اصلی، همراهان شرکت و چیزای دیگه ای به جز اینا می شن‬ . شرکتهایی که سایتی دارن و ممکن‬ است حاضر باشن که سایت مشتری رو لینک کنن.‬ از پایه بیشتر این فرصتها بی مصرف باقی می مونن‬ پس آدمایی که در سازمان شما‬ که اینجور روابطی رو به وجود میارن‬ باید درکی از اهمیت داشتن لینک‬ در سازمانهای دیگه داشته باشن‬ البته سازمانهای دیگری هم به جز‬ تیم روابط اجتماعی میتونه به شما کمک کنه.‬ همه اعضای سازمان شما میتونن لینکهایی‬ در Facebook ، LinkedIn و‬‬ Google+ جفت و جور کنن‬ و یا اینکه در فوتر یا‬ پیامهای فروم یا وبلاگهای خود و چیزای دیگه ای به جز اینا بذارن.‬ پس تلاش کنین و به کارمندان‬ خود در مورد معنی لینک سازی آموزش بدید‬ و با کمی شانس می تونین ببینین که‬ لینکهای شما گسترش پیدا می کنه‬‬‬‬‬‬‬.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست