ارزیابی کلمات کلیدی در حال اجراء

0 Comments

وقتی که شما می خواید محتوا واسه سایت تولید کنین، باید به انتخاب کلمات کلیدی اهمیت زیادی بدین. این مسئله به حدی مهمه که باید از حولوحوش جور واجور به بررسی اون پرداخت. مثلا وقتی که شما پس از بررسیای زیاد فهمیدین که یه کلید واژه از نظر گوگل بیشترین رتبه رو داره و در میان کاربران هم بیشتر سرچ شده؛ حال باید به این مسئله بپردازید که اگه این کلمه رو در محتوای خود بکار ببرین، می تونه شما رو به هدفتون نزدیک کنه و با در نظر گرفتن موضوع سایت شما، این کلمه واسه جذب کاربر بیشتر، جذاب و پر کاربرد هست یا نه؟
واسه رسیدن به جواب این سوال، شما اول باید کلمات انتخاب شده رو در محتوا بکار ببرین و بعد شروع به بررسی کنین که این محتوا چقدر مورد توجه کاربران قرار گرفته. در میان ابزارهایی هست که به شما کمک می کنه بتونین کلمات کلیدی مناسب رو بخرین که مثلا برنامه گوگل ادوردز (Google AdWords) یکی از همین وسایل تبلیغاتیه که شما از طریق اون می تونین کلماتی رو بخرین و واسه یه دوره کوتاه مدت اون رو در سایت آزمایش کنین تا فهمیده باشین این کلمه مناسب سایت شما هست یا خیر.

آزمایش کلمات کلیدی خروجی واسه موفقیت بلند‬ مدت تلاشهای سئو اهمیت بالایی داره و جزء آخرین گامهای چرخه ی تحقیق کلمه کلیدی ایه.‬ با وجود همه داده هایی که‬ میتونیم بررسی کنیم، یه داده که‬ نمی تونیم در مورد کلمات کلیدی بررسی‬ کنیم و اون عملکردشون واسه ماست‬. وقتی که رتبه گیری واسه کلمات کلیدی‬ مورد هدف شروع میشه و ترافیک‬ به صفحات ما در نتیجه‬‬ رتبه بندی موتور جستجو وارد میشه‬، ما باید ببینیم که این کلید واژه ها‬ واقعا اقدامات تبدیلی و اهداف‬ کار و کاسبی ای رو اجرا میکنن یا خیر.‬ کلمه کلیدی تویوتا کمری ۲۰۱۰‬ آبی که فکر میکردیم خوبه رو ‫به یاد دارین؟‬ ، ممکنه پی ببرین‫ که هر کسی که اون کلمه کلیدی‬ رو در موتور جستجو تایپ میکنه به دنبال مکانیه که ماشین‬ خود رو به صورت رایگان در نتیجه‬‬‬ ‫یه فراخوان محصولی تعمیر کنه.

‬ همه تحقیقات ما نشون داده‬ که این کلمه کلیدی خوبیه‬ ولی ممکنه اینطور به نظر برسه که در آخر هیچ فروش ماشینی رو شامل نمیشه.‬ اینجاش خیلی مهمه که ما‬ باید بتونیم با اون سازش کنیم.‬ شما خواهید دریافت که کلید واژه ها‬ نتیجه ای واسه شما ندارن‬ و هیچوقت در جانشین کردن کلمه کلیدی‬ با کلیدواژهای بی خاصیت دودلی نداشته باشین‬‬ ‫و شما تنها خواهید دونست که‬ وقتی ترافیکی به سایتتون از‬ اون کلمات کلیدی دریافت کنین‬ یه راه خوب واسه آزمودن بوسیله جستجو پرداختیه.

وسیله مناسب واسه آزمایش کلمات کلیدی

‬ با به کار گیری Google AdWords‬ و Microsoft’s adCenter شما‬ میتوایند کلیدواژهایی بخرین که‬ می خواید واسه یه دوره وقتی کوتاه‬ آزمایش کنین و داده های مورد نظرتون‬ واسه درک نتیجه کاری اون‬ کلید واژه ها رو جمع اوری کنین‬. با وجودی که کلیکهای خریداری شده‬ کارکرد متفاوتی با کلیکهای یافته های‬ جستجوی طبیعی دارن ولی این میتونه عامل خوب بوده‫ و از مصرف زمان زیادی جلوگیری‬ کرده و فرصتهای زیادی براتون جفت و جور آورد‬ و یادتون نره که سئو یه‫ کار یه دفعه ای نیس که‬ انجامش بدید و پروژه به پایان برسه‬. این یه روند تدریجیه که‬ نتیجه اون در دراز مدت مشخص میشه. این صنعت متغیره و روش‬ استفاده مردم از موتورهای جستجو هم در حال تکامله.‬ ممکنه تحقیق کلمه کلیدی ای سال‬ پیش شما دیگه قابل استفاده نباشه‬ پس هر دفعه تحقیقهای خود رو در سال تکرار کنین‬ تا فرصتهای بهتری رو پیدا کنین.‬ با همراهی در موازات تغییرات و دقیق شدن و فوکوس کردن بر‬ کلیدواژهای هدف، ترافیک طبیعی وب‬ سایت رو جفت و جور کرده و‬ شما درک بهتری از بازدیدکنندگان و الگوی جستجوی اونا‬ دارید و میفهمید که چیجوری‬ می تونین هر سال و هر ماه بیشتر از قبل‬ از اونا استقبال کنین‬‬‬.
‫‬‬

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *