یکی از مسائلی که در دنیای کار و کاسبی امروز مطرح شده، است. خیلی از افراد در مشاغلی که فعالیت دارن، تلاش بر اون دارن که با راه اندازی یه سایت ایده ال، بتونن بخشی کلی ای از بازاریابی خود رو بکنن چون دنیای امروز، از راه همین اینترنت تونسته که مرزها رو شکسته و دلیل رابطه بین آدما در نقاط جور واجور جهان باشه بنابر این داشتن یه سایت مناسب بهترین راه واسه بازاریابی و معرفی شما به دنیای اطرافه.

اما مسئله ای که در این مورد مطرح می شه اینه که سایت شما باید بتونه در میان موتورهای جست و جوی اینترنتی، رتبه اول رو به دست بیاره تا از این روش، اندازه بازدید از سایت شما بالا رفته و در نتیجه فروش شما زیاد شه. حال رسیدن به این موفقیت، به شرط است.
دلیل بهینه شدن سایت شما و در نتیجه دادن رتبه عالی به سایت از راه موتورهای جست و جو می شه. یعنی با ایجاد تغییرات هدف دار در سایت شما و ، دلیل افزایش بازدید شده و در نتیجه رتبه سایت در موتورهای جست و جو بهتر می شه. یکی از شکل های جور واجور ، سئوی محلی است.
سئوی محلی در واقع باعث می شه که کار و کاسبی شما در بین مشتریان محلی شما زیاد شه و یعنی موتورهای جست و جوی اینترنتی از راه سرویسایی که واسه سئوی محلی ایجاد می کنن دلیل می شن که افراد خیلی راحت بتونن کار و کاسبی های محلی خود رو پیدا کنن. سئوی محلی دلیل می شه که:
۱- فعالیت شما بوسیله کاربران محلی بیشتر رویت شه.
۲- شما بیشتر در فضای محلی خود شناخته شید.
۳- و در نتیجه شانس موفقیت کار و کاسبی شما به صورت محلی زیاد شه.
جالبه بدونین که سئوی محلی دلیل افزایش بازدید و افزایش مشتری می شه چون مهمترین دلیل اون اینه که بیشتر مشتریان، به کار و کاسبی های محلی اعتماد می کنن و بنابر این به دنیال مشاغلی از این قسم می رن. در وقتی که شما به دنبال یه محل (مثلا کتابخونه) تو یه منطقه جغرافیایی هستین، در وقتی که نام کتابخونه رو در گوگل وارد می کنین، گوگل از راه سئوی محلی بسته به IP شما که در کدوم کشور قرار دارین، نزدیک ترین کتابخانه های موجود در محل شما رو مشخص می کنه.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست