استفاده از کلمات کلیدی به صورت جمع و مفرد

0 Comments

‫وقتی که به برنامه ریزی ‬ می پردازیم ، یه سوال همیشه مطرح میشه‬ که چیجوری باید بین استفاده حالت‬ جمع و مفرد  اراده کردن کرد.‬ مثلا باید از مسافرت استفاده کنیم یا مسافرتها؟‬ تور دوچرخه سواری یا تورهای دوچرخه سواری ؟‬ هرچه که بیشتر اون رو بررسی‬ کنین این مسئله سخت تر می شه‬. اولین دلیل اینه که‬ به نظر میاد مردم بیشتر‬‬‬ ‫میل دارن که به صورت جمع جستجو کنن،‬ البته وقتی که به واژه هایی میرسیم که‬ شرکتای پیشنهادهای کلیکی میدن بیشتر نسخه‬ های مفرد اون رو جستجو میکنن.

برنامه ریزی به کار گیری کلمات کلیدی به صورت جمع و مفرد

دلیل دوم اینه که آدمایی که‬ خوب رو انجام دادن و‬ متریکهای موفقیت و تحلیلی رو دنبال کردن‬ دیدن که جمع‬ بازدید کنندگان بیشتری رو می آورد‬ ولی واژه های مفرد تبدیلای‬ بیشتری رو به وجود می آورد‬ که باعث سخت تر شدن این دودلی می شه.‬ از لحاظ رفتاری چیزی که‬ فهمیدم اینه که افراد‬ در اوایل چرخه اراده کردن‫ خرید می کنن و اونا به گزینه های‬ بیشتری تمایل دارن پس از حالت جمع استفاده می کنم‬.

واسه بررسی ایده های مسافرتی ، مردم‬ کلمه تور رو به صورت جمع می نویسند.‬ وقتی که مردم در اراده کردن‬ های خود ثابت قدم تر هستن‬ به دنبال گزینه ای مشخص میشن و‬ از حالت مفرد استفاده می کنن. ‬تورهای ترکیه نوروز ۹۶ نشون‬ می ده که اونا‬ تصمیم دارن واسه گردش به ترکیه سفر کنن‬ ولی به دنبال گزینه های سفر هستن،‬ پس هیچ جواب مشخصی واسه این سوال وجود نداره‬. پس شما باید از هر دو حالت استفاده کنین.‬ وقتی که محتواتون عمومی تره از حالت جمع استفاده کنین‬ وقتی که در حال ارائه محتوای‬ مشخصی هستین بهتره از حالت مفرد استفاده کنین. به این صورت‬ شانس اینکه سایت شما با عبارت جستجو بهتر ‫یکی بودن پیدا کنه بیشتر میشه،‬ هم اینکه نمایش رو در اول چرخه جستجو و‬ ‫در آخر این چرخه زیاد کنین و یه فوق العاده رو تجربه کنین‬‬‬‬‬‬.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *