شش قدم برای بزرگ کردن باسن

0 Comments

بزرگ کردن باسن squat-title

باسن یکی از عضلات بزرگ و مهم در میان دیگه عضلات ماست. و داشتن باسنی با اندازه مناسب هم بخشی از تناسب اندامه که باید به اون برسیم.

به گزارش آلامتو به نقل از فیتنس مگزین؛ اگه احساس می کنین باسنتان کوچکه یا از به نمایش درآمدن شلوارهای آویزانتان خسته شدین، یا حتی وقتی به استخر می رید خجالت می کشید، وقت اون هستش که دست به کار شید.

چیجوری باسن رو بزرگ کنیم؟

حرف زدن در موردش آسونه، اما به حقیقت پیوستنش سخت، اینطور نیس؟ با اینکه ممکنه واسه ورزش کردن و گرفتن باسنی بزرگتر انگیزه داشته باشین، اما بعضی وقتا زمان می تونه کارایی که می تونیم انجام بدیم رو محدود کنه. خبر خوب اینکه، تغییر عادات روزانه تون می تونه به شما کمک کنه که به باسن بزرگتری دست پیدا کنین.

قدم اول

هنگام نشستن روی صندلی، عضلات سرینی (باسن) تون رو سفت کنین. دو ثانیه در این حالت بمونین. این کار رو چند بار در روز تکرار کنین.

قدم دوم

هر بار که باید چیزی از زمین وردارین، بجای اینکه از باسن به جلو خم شید، روی زمین چمباتمه بزنین. هنگام چمباتمه زدن و هنگام بلند شدن، باسنتان رو سفت کنین.

قدم سوم

بجای آسانسور از پله ها استفاده کنین. هنگام بالا رفتن از پله ها در هر بار، ۲ پله رو باهم بالا برید یا هر چند پله ای که لازمه تا پای جلویی تون ۹۰درجه خم شه رو با هم طی کنین. البته با احتیاط! از پله ها به آرومی بالا برید و هنگام بالا رفتن باسن تون رو سفت کنین.

قدم چهارم

با بچه هاتون روی ترامپلاین یا روی زمین بپر بپر کنین! تا جایی که می تونین بالا بپرید و در حالت چمباتمه (اسکات) فرود بیایید.

قدم پنجم

بلند شید و باسن تون رو تمرین بدین. هر بار که از حالت نشسته بلند میشین، بازوهایتان رو از روی سینه عبور داده و دستا رو روی شونه ها بذارین. پشت تون رو صاف نگه دارین. به آرومی بلند شید و در حالیکه بلند میشین باسن تون رو سفت کنین. هم اینکه همیشه به همین روش بشینین.

قدم ششم

وقتی که با تلفن صحبت می کنین یا منتظر یه ایمیل هستین، حرکات لانژ و اسکات انجام بدین. بی کار نشینین!

بهترین غذاها واسه تقویت و زیبایی موی سر

راه درمان کشیدگی عضله همسترینگ چیه؟

تمرینات ورزشی مجله تناسب اندام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *