نظرتون چیه اگه بتونین هم صبحونه ای کامل بخورین و هم چندکیلویی وزن کم کنین؟ مطمئناً اگه ۴ مورد زیر رو هنگام خوردن صبحونه رعایت کنین به این هدف می رسین.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونیم؛ حذف کردن وعده های غذایی استراژی مناسبی واسه لاغر کردن نیس. به خصوص وعده صبحونه. خوردن در اول صبح متابولیسم بدن رو بیدار می کنه و باعث می شه در طول روز کالری بیشتری بسوزونین. یه وعده صبحونه کامل شما رو سیر می کنه و کالری کمتری در روز مصرف می کنین. اگه تصمیم دارین که وزن کم کنین این ۴ قانون صبحونه رو هیچوقت یادتون نره

  1. صبحونه رو تا یه ساعت پس از بیدار شدن بخورین

هممون میدونیم کسائی که همیشه صبحونه می خورن کمتر دچار اضافه وزن می شن. اما زمان خوردن صبحونه هم خیلی با اهمیته. صبحونه رو باید تا یه ساعت پس از بیدار شدن حتما بخورین. صبحونه خیلی زود ریتم شبانه روزی رو حفظ می کنه و متابولیسم بدن رو تقویت می کنه.

  1. پروتئین استفاده کنین نه شکر

درسته که پنکیک با شیره واسه وعده صبحونه خیلی دلپذیره اما نباید مرتبا اون رو هر روز واسه صبحونه بخورین. غذاهای با پروتئین بالا مثل تخم مرغ، ماست یونانی، غلات کامل و آجیل کالری کمتری دارن و بیشتر از غذاهای شیرین انرژی میدن.

  1. دست کم ۸ گرم فیبر استفاده کنین

کلید کم کردن وزن غذاهاییه که به شما حس سیری بدن. پس گرسنه نمی شین که بخواین غذاهای پرکالری واسه رفع گرسنگی استفاده کنین. واسه اولین وعده روزانه دست کم ۸ گرم فیبر استفاده کنین. اگه کمبود وقت دارین اسموتیای راحت درست کنین هم زود درست می شن و هم فیبر دارن.

  1. زیادتر از اندازه کالری مصرف نکنین

بسته به وزنتون، اندازه وزنی که می خواین کم کنین و غذاهایی که در ادامه روز می خواین بخورین باید کالری بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ واسه صبحونه استفاده کنین.غذاهای کم کالری مثل املت سبزیجات، ماست یونانی، میوه تازه و نون گندم کامل بخورین.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

بدونیم روش های لاغری آسون صبحونه کاهش وزن