چه چیزی در یک کار بازاریابی دیجیتال دخیل است؟

0 Comments

مشاغل بازاریابی دیجیتال در حال حاضر داغ است و انتظار نمی رود که این روند به زودی از بین برود. بخشی از دلیل این امر این است که شرکت هایی با تمام اشکال و اندازه به دنبال افرادی هستند که مهارت های مختلف بازاریابی دیجیتال دارند.

دیجیتال

برای مرور در مورد آنچه برای پیشرفت شغلی امروز در بازاریابی دیجیتال لازم است ، بخوانید.

شکاف اشتغال شغلی در بازاریابی دیجیتال

مهارت های بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به قدری مورد تقاضا است که بسیاری از افراد در صنعت ادعا می کنند که یک مهارت وجود دارد – به عبارت دیگر ، مشاغل زیادی وجود دارد ، اما افراد با مهارت کافی برای پر کردن آنها وجود ندارند.

مطابق این گزارش پژوهشی از Burning Glass:

     

  • هر دو مشاغل رسانه های دیجیتال کوچک و بزرگ ، رسانه های اجتماعی را به عنوان یک مهارت مورد نیاز بالا لیست می کنند
  •  

  • اکنون ۴۰٪ از فرصت های شغلی بازاریابی نیاز به مهارت های دیجیتال دارند
  •  

  • دو برابر تعداد کارهای شغلی با تمرکز دیجیتالی نسبت به پنج سال پیش وجود دارد
  •  

  • بازاریابی دیجیتال تا سال ۲۰۱۹ ۳۵٪ از هزینه های بازاریابی را تشکیل می دهد
  •  

  • در سال ۲۰۱۶ ، ۱۷۴،۱۴۱ پست شغلی با تمرکز بر بازاریابی وجود دارد
  •  

  • مشاغل بازاریابی دیجیتال به طور متوسط ​​سالانه ۷۰۰۰ دلار بیشتر از سایر مشاغل بازاریابی ارائه می دهد
  • دلار

     

  • مشاغل بازاریابی دیجیتالی ، به طور متوسط ​​۱۶ درصد طول می کشد تا از جایگاه های منظم بازاریابی پر کند.

نکته جالب دیگری که کارشناسان بازاریابی دیجیتال باید به آن توجه داشته باشند این است که طبق همان گزارش Burning Glass ، شرکت های “یونیکورن” (استارت آپ های دیجیتالی با ارزش بالا مانند Pinterest و Snapchat) به دنبال کارمندان با نقاط قوت در مناطقی مانند آنالیز دیجیتال و تبلیغات هستند. و همچنین بازاریابی محتوا. از طرف دیگر ، شرکت Fortune 100 به دنبال افرادی است که دارای بازاریابی سنتی و پیش زمینه های تجاری و همچنین مهارت های بازاریابی موبایل هستند.

موبایل

چرا شغلی را در بازاریابی دیجیتال انتخاب می کنید؟

وقتی صحبت از آموزش رسمی می شود ، بیشتر برنامه های بازاریابی و شغلی دانشگاه در هنگام آموزش مهارت های فنی که افراد هنگام انجام حرفه ای در بازاریابی دیجیتال به آن نیاز دارند سرعت ندارند. به همین دلیل ، اطمینان حاصل کنید که راه های دیگری برای یادگیری پیدا خواهید کرد ، مانند گذراندن دوره های معتبر آنلاین و انجام دوره های خود گام.

انعطاف پذیری

این نوع مشاغل همچنین قابل انعطاف است ، نه تنها در مواردی که می توانید در آن تخصص داشته باشید بلکه از نظر مکان نیز تخصص دارید. بیشتر و بیشتر مشاغل این گزینه را دارند که از راه دور کار کنند و بسیاری از شرکت ها حتی یک دفتر هم برای کارمندان ندارند. و اگر مسیر آزاد را انتخاب کنید ، می توانید از هر جای دنیا کار کنید.

درآمد بالا

متخصصان بازاریابی دیجیتال می توانند انتظار داشته باشند که بالاتر از متوسط ​​حقوق دریافت کنند. در حالی که مبلغ دقیق به تخصص و پیشینه شما بستگی دارد ، صرف این واقعیت که شغل های زیادی در دسترس است به معنای این است که شما به عنوان کارمند یا آزادکار این فرصت را دارید که ارزش خود را تعیین کنید.

طبق گفته های Glassdoor ، مدیران بازاریابی دیجیتال در ایالات متحده می توانند انتظار داشته باشند که در محدوده ۸۶٫۹۳۰ دلار درآمد کسب کنند. اگرچه این دقیقاً یک دستمزد شروع نیست ، اما به طور کلی پتانسیل درآمد این حرفه را نشان می دهد.

خلاق

هرکسی که دارای تولید فیلم یا زمینه گرافیکی باشد ، بدون شک می تواند جایی در دنیای بازاریابی دیجیتال پیدا کند. از توسعه وب گرفته تا تولید فیلم و حتی تصویرگری ، همیشه جایی برای محتوای خلاقانه و خلاقانه وجود دارد که غالبا توسط متخصصان هنری مورد استفاده قرار می گیرد. مدرک هنرهای زیبا شما مجبور نیستید هدر ندهید تا زمانی که آن را با برخی آموزشها در زمینه تولید ، رسانه جدید یا طراحی وب تکمیل کنید.

مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال باید بدانید

حال ، بیایید به چند زمینه اصلی بپردازیم که می توانید انتظار داشته باشید هنگام شروع کار یا شغل به عنوان یک حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال ، بدانید (و به طور مداوم یاد بگیرید).

PPC

متخصصان PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) در تبلیغات کاملاً آگاهی دارند و تخصص آنها این است که ترافیک به وب سایت منتقل شود. یک متخصص در این تاکتیک می تواند فعالیتهای تبلیغاتی PPC را مدیریت کند. آنها مسئول ایجاد و اجرای این کمپین ها برای شرکت خود و مشتریان مختلف هستند. آنها برای بهینه سازی باید اصول اولیه سئو و کلمات کلیدی را درک کنند.

به طور معمول ، این افراد باید درک روشنی از روند بازاریابی داشته باشند ، بتوانند تعداد زیادی از آنها کم شود و بتوانند تحت استرس کار کنند.

استرس

ایجاد محتوا و بازاریابی

از آنجا که بازاریابی محتوا تقریباً از همه جنبه های کمپین های بازاریابی دیجیتال مهم است ، متخصصان این عرصه همیشه مورد تقاضا هستند. متخصصان بازاریابی محتوا کارهای دیگری را صرفاً برای نوشتن پست های وبلاگ یا ارسال در رسانه های اجتماعی انجام می دهند. این عنوان شغلی کاملاً کلی است ، بنابراین مهارت های شما باید به همان اندازه متفاوت باشد. در صورت داشتن تخصص باید به علاوه دانش سطح متوسط ​​در مورد استراتژی های بازاریابی چند رسانه ای داشته باشیدهدف شما تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی محتوا است.

بازاریابی محتوا

بازاریابان محتوای دیجیتال باید بتوانند نحوه استفاده از طیف وسیعی از انواع رسانه ها را برای تعامل و تبدیل درک کنند. متن ، فیلم ، تصاویر و حتی صدا همگی مورد تقاضا هستند. یک باید اطمینان حاصل کند که آنها از برند ، محتوای با کیفیت استفاده می کنند و می توانند نشان دهند که در زمینه اهداف تجاری و بازاریابی یک شرکت موثر است.

متخصصان محتوا ممکن است مسئول طیف وسیعی از فعالیتها باشند ، از جمله:

     

  • به عنوان یک ویرایشگر محتوا عمل کنید ، جایی که آنها محتوای موجود را ترغیب می کنند و نویسندگان را هماهنگ می کنند
  •  

  • مسئول کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل باشید
  •  

  • یک تقویم و استراتژی محتوا را تهیه و پیاده سازی کنید
  •  

  • برای ویرایش و انتشار محتوای تصویری از نرم افزار Photoshop یا ویرایش ویدیو استفاده کنید
  •  

  • وبلاگهای مربوطه ، محتوای اجتماعی و وب را بنویسید و منتشر کنید

متخصصان رسانه های اجتماعی

همانطور که گفته شد ، بسیاری از مشاغل بازاریابی دیجیتال نیاز به دانش مناسب و معقول (اگر نه عمیق) در مورد رسانه های اجتماعی و همچنین چگونگی درک و تفسیر تحلیل های مرتبط دارند.

استراتژی و برنامه ریزی تجاری

برنامه ریزی

افرادی که سابقه کار در تجارت ، استعداد شغلی ، مهارتهای رهبری را دارند و مهارتهای ذکر شده در بالا را درک می کنند ، ممکن است بخواهند نقش رهبری را در یک زمینه تخصصی (مثلاً مدیر بازاریابی محتوا) یا به عنوان یک شرکت در نظر بگیرند. مدیر بازاریابی دیجیتال.

تجزیه و تحلیل

افرادی که در زمینه تحلیلی تبحر دارند ، همیشه در حوزه بازاریابی دیجیتالی تقاضا و تقاضا زیادی دارند ، زیرا بخشی از برنامه های بازاریابی دانشگاه لزوماً مهارت های فن آوری یا ریاضی را در برنامه های خود نمی گنجاند. بسیاری از بازاریابان سوابق کاری یا خلاقانه ای دارند که این در برخی از نقش ها نیز ضروری است ، اما تحلیلگران بهای زیادی به دست می آورند زیرا این مهارت ها ناشی از آموزش پیشرفته تر است.

متخصصان بازاریابی دیجیتال از آنالیز استفاده می کنند:

     

  • فرآیندهای فروش را ارزیابی کنید
  •  

  • لیست های هدف برای بازاریابی از طریق ایمیل
  •  

  • ارزیابی فن آوری جدید
  •  

  • ایجاد گزارشهای تجاری در مورد کمپین های دیجیتالی
  •  

  • روندهای بازاریابی دیجیتال را درک کنید

حتی اگر شما به خصوص در ریاضیات یا آمار ماهر نیستید ، هنوز هم شایان ذکر است که حتی برخی از آموزش ها در انواع خاص نرم افزار و برخی دانش در مورد چگونگی “خرد کردن” شماره ها ، در سراسر صفحه مفید است.

SEO

کارشناسان SEO ، درک دقیقی از چگونگی ترافیک به وب سایت شما و چگونگی پیدا کردن و مرتب کردن موتورهای جستجو در وب سایت ها دارند. افرادی که به این امر خوب عمل می کنند ، از نظر ریاضی ، آمار و پیش زمینه فنی بسیار خوبی از قبیل توسعه وب و UX یا UI پیش زمینه خوبی دارند. آنها همچنین درمورد ابزارهای تحلیلی کاملاً آگاه هستند.

اگر کمی فنی تر هستید و احساس می کنید ممکن است این چیز شما باشد ، باید با داده ها آشنا شوید ، اما نه فقط اعداد به پایان می رسند. شما می خواهید درک کنید که چگونه اعداد مربوط به جنبه های کیفی یک تجارت ، اهداف و استراتژی بازاریابی آن است.

در حالی که استفاده از این موارد ضروری کار متخصص سئو نخواهد بود ، آنها باید بتوانند آنچه را که برای افراد دیگر تیمشان که متخصص نیستند ارتباط برقرار کنند. بنابراین ، داشتن یک درک خوب از نحوه ترجمه و گزارش داده ها به روشی قابل فهم ، داشتن یک متخصص سطح بالا SEO بسیار مهم است.

گفته می شود ، هر کسی که وارد بازاریابی دیجیتال می شود ، باید حداقل درک اساسی از نحوه عملکرد سئو داشته باشد زیرا این یکی از موضوعات اصلی گفتگو خواهد بود.

ارتباطات و مهارتهای رهبری

مهارتهای نرم یا مهارتهای مردم نیز در بیشتر زمینه ها در حوزه بازاریابی دیجیتال تقاضا زیادی دارند. این خصوصیات شخصی است که به شما در برقراری ارتباط ، هدایت و پیگیری کارهای مختلف کمک می کند.

در حالی که درست است که افراد طرف فنی به احتمال زیاد در کل روز در رایانه خود قرار دارند ، اما هنوز هم باید بتوانند شماره های کسب و کار را برقرار کنند. و افرادی که به دنبال ایفای نقش های مدیریتی هستند باید همواره از مهارت تیم سازی و رهبری خود بهره مند شوند.

بازاریابی دیجیتال شغلی همه کاره و پاداش دهنده است

هرکسی که فکر می کند وارد بازاریابی دیجیتال شود باید در مورد مسیری که طی می کند انتخابی کند ، پیدا کردن یک تخصص که مناسب آنها باشد و خیلی خوب با آن منطقه آشنا شود تا در طاقچه شغلی رقابتی باشد. پس از مهارت ، می توانید تقریباً در هر مکانی که می خواهید و تقریباً به هر شکلی که می خواهید کار کنیدnt

از تجارت آزاد تا آژانس ها تا متخصصان داخلی ، شرکت ها همیشه به دنبال افرادی خواهند بود که در بازاریابی دیجیتال متخصص باشند ، از ایجاد محتوا گرفته تا بازاریابی از طریق ایمیل تا تجزیه و تحلیل. و هنگامی که شغل بازاریابی دیجیتال را دنبال می کنید ، اگر برای یک آژانس کار می کنید ، احتمالاً با بسیاری از ادارات و حتی صنایع کار خواهید کرد. هنگامی که در یک شرکت یا نمایندگی خاص حضور دارید ، ممکن است سریعاً از نردبان – و مقیاس درآمد – در حال بالا رفتن باشید.

در هر صورت ، این مهم است که شما یاد بگیرید که چگونه خود را ارتقا دهید ، به ابزارهای دیجیتالی جدیدی مهارت دارید ، اصول اولیه بازاریابی محتوا و SEO را می دانید ، و به طور مستمر از موسسات معتبر آموزش می گیرید.

<