قیمت دوربین نیکون

نیکون یک شرکت چندملیتی ژاپنی است که دستگاه های بسیار خوبی مانند دوربین، لنز، دوربین دوچشمی، میکروسکوپ و موارد مشابه تولید می کند. این شرکت در سال 1917 با نام نیفان شروع به کار کرد و در سال 1988 نام خود را به نیکون تغییر داد.

نیکون در سال های اولیه شروع به ساخت دوربین کرد. به تدریج و با ظهور تکنولوژی، بخش دوربین این شرکت به یکی از بهترین و قدرتمندترین ها تبدیل شد و اکنون نیکون بیشتر به خاطر دوربین هایش شناخته می شود  و خرید دوربین نیکون توصیه میشود. نیکون برخلاف دیگر شرکت های تولید کننده دوربین، علاقه ای به ورود به بازار دوربین های فیلمبرداری و … ندارد.

دوربین های نیکون در سال های اخیر کیفیت آن ها را بالا نگه داشته اند. این دوربین ها به راحتی می توانند در بین برندهای مطرح تولید دوربین ایمن شوند و به همین دلیل مزیت خود را نشان دادند. در زیر بیشتر در مورد مزایا و معایب دوربین نیکون توضیح خواهیم داد.

هر شرکت دوربین دیجیتال معمولاً با دادن رنگ و شماره محصولات خود را در خانواده های مختلف قرار می دهد. نیکون مانند سایر سازندگان دوربین های خود را با اختصاص رنگ های W، B، A، P و در خانواده های مختلف سازماندهی می کند. سری و سری D5000 یا دوربین های فول فریم مانند Nikon D850.

نیکون تاکید زیادی بر طراحی لنزها و تجهیزات عکاسی دارد. این شرکت بهترین روش لنزهای موجود در بازار را ارائه می دهد و به دلیل دانش و سابقه مشتریان زیادی در این زمینه دارد miniatorcam.com این شرکت خیلی روی تصویربرداری نرم افزاری تمرکز نکرد، اما قلب عکاسان را با لنزها و گرافیک های نوری و سخت افزار خود تسخیر کرد.

نیکون یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه گارانتی و گارانتی می باشد. حتی در ایران نیز این شرکت در بسیاری از شهرهای بزرگ نمایندگی دارد و محصولات این شرکت با گارانتی واقعی به فروش می رسد. به همین دلیل اکثر مصرف کنندگان به این شرکت اعتماد دارند و می دانند که در صورت بروز مشکل در محصول نیکون آنها به راحتی می توانند با حروف درج شده آن را برطرف کنند.

دوربین نیکون در نور کم بهتر از رقبای خود کار می کند و با دوربین نیکون مشکلی برای عکاسی در نور کم نخواهید داشت. نقاط فوکوس در دوربین های نیکون بالاتر از دوربین های دیگر است. حتی دوربین های سطح پایه و میان رده نیکون مانند D5600 دارای 39 نقطه دید هستند که به عکاس اجازه می دهد در انواع دیگر عکاسی مانند عکاسی طبیعی بهتر عمل کند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
دانلود پکیج آموزش سنتور از مبتدی تا حرفه ای بصورت مجازی و تصویری

دوربین های DSLR مانند همه ابزارهای حرفه ای دیگر در انواع مختلف و برای کاربران مختلف تولید می شوند. قیمت 1 دلار برای این نوع DSLR آماتور می تواند از 5 تا 800 دلار متغیر باشد. همچنین هزینه دوربین های DSLR متوسط ​​یا نیمه حرفه ای در کشور ما بین هزار تا هشتصد دلار و در نهایت DSLR حرفه ای است. دوربین ها بسته به تاریخ عرضه و ظرفیت، میانگین قیمت ما بین سیصد تا هشتصد دلار است.

  • قابلیت تنظیم لنز و عمق میدان

دوربین های کامپکت معمولاً دارای لنزی هستند که کاربر نمی تواند لنز دوربین اصلی یا جاده را روشن کند. اما برای دوربین‌های DSLR، شما طیف وسیعی از لنزهای مختلف دارید که می‌توانند ظاهر کلی تصاویر شما را تغییر دهند. به عنوان مثال، می توانید از یک لنز با زاویه دید عریض در دوربین DSLR استفاده کنید تا بدون بازگشت به تصاویر، زاویه باز تصویر مقابل را پوشش دهید، یا با لنز ماکرو می توانید روی سوژه های کوچکتر زوم کنید. و به خوبی بزرگنمایی کنید. درج تصاویر

بسیاری از ترمزها مانند کانن، نیکون، فوجی، سونی، المپوس و پنتاکس در زمینه دوربین های DSLR فعالیت می کنند و ترمزهای دیگری در بازار داخلی ما موجود نیستند. اما برندهای مطرح در ساخت دوربین های DSLR کانن، نیکون و سونی هستند که خوشبختانه در دوربین ها و دستگاه های دیگر از هر دو نوع در بازار ایران یافت می شوند. یکی از نکاتی که هنگام خرید دوربین DSLR باید به آن توجه کنید این است که داشتن دوربین DSLR تمام ابزارهای مورد نیاز برای عکس گرفتن را در اختیار شما قرار نمی دهد و به مرور کیفیت عکس های شما را با ابزارهای دیگر مانند لنزها بهبود می بخشد. ، براق ، صفحه نمایش. . . . برای استفاده به فیلترها و موارد دیگر نیاز خواهید داشت. بنابراین بهتر است کمی تحقیق کنید تا دوربین خود را از برندی خریداری کنید که نه تنها کیفیت مناسبی را ارائه می دهد nimaadvertise.ir بلکه تجهیزات مختلفی را برای بهبود عکس های شما ارائه می دهد