پایان نامه حقوق

مهریه در طلاق خلع
وکلای موسسه حقوقی معتبر تهران طلاق ، در زمینه مهریه سال ها فعالیت کردند و از تجربه و دانش کافی در این خصوص برخوردار می باشند .
هزینه دادرسی مهریه به عهده کیست ؟پرداخت هزینه دادرسی مهریه ، یکی از دردسر های بسیار بزرگ بانوانی که به دنبال مطالبه مهریه خود هستند ، می باشد . لازم به ذکر است که شاکی ، هنگامی که به دادگاه مراجعه می کند و دادخواست یا شکایتی را ، بر علیه دیگری تنظیم می کند ؛ در همان ابتدا باید هزینه دادرسی شکایت خود را ، بپردازد
وکیل مهریه در غرب تهران ، پاسخگوی سوالات عموم مردم در خصوص مسائل حقوق خانواده ، علی الخصوص بحث مهریه می باشد .موسسه حقوقی تهران طلاق ، با مجرب ترین و با سابقه ترین وکلا ، آماده خدمت به عموم مردم در مورد مسائل حقوق خانواده ( حضانت ، مهریه ، نفقه ،  و … ) می باشد ‌.
آیا زن بعد از طلاق می تواند ادعای مهریه کند ؟ این امر ، سوالی پر تکرار در خصوص مهریه می باشد.موسسه تهران طلاق پاسخگوی سوالات حقوقی شماست.
محاسبه نفقه در سال ۱۴۰۱ .بر طبق قانون مدنی ، نفقه زن عبارت است از : هزینه هایی که برای زندگی لازم می‌ باشد ، هزینه هایی از قبیل : پوشاک ، خوراک ، مسکن ، هزینه های بهداشتی  و درمانی زوجه ، اثاث ، و …. . در واقع بر طبق مقرارت شرعی و قانونی ، به محض منعقد شدن عقد نکاح ( دائم ) ، زوج موظف می شود که نفقه زوجه را بپردازد
اگر زن راضی به طلاق نباشد مرد میتواند طلاق بدهد ؟پاسخ به این سوال ، مثبت می باشد . بر طبق مضمون ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی : زوج ( مرد ) می تواند هر زمان که تمایل داشت زوجه ( زن ) را طلاق بدهد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از معتبر‌ ترین و پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران است ، که در خصوص حوزه حقوق خانواده ، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد .
وکیل حضانت به شما کمک می‌کند که بهترین دادخواست را تنظیم کنید. از طرفی قوانین دادگاه‌های خانواده مدام دستخوش تغییر می‌شود و وکلایی که در این زمینه تجربه دارند..
موسسه حقوقی معتبر و معروف تهران طلاق ، با دارا بودن بیش از ۱۲ سال سابقه مفید و درخشان ، در خصوص مسائل طلاق ،مهریه و حضانت و.. آماده ارائه خدمت به عموم افراد می باشد .
طلاق رجعی زوج حق دارد در مدت زمانی که زوجه در عده طلاق رجعی قرار دارد ، تحت شرایط به خصوصی به زوجه رجوع کند .
وکلای کارآزموده و با تجربه موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء زبده ترین و متخصص ترین وکلای تهران می باشند که سال های زیادی در زمینه مسائل حقوق خانواده ، فعالیت کرده و می کنند و پرونده های موفق کثیری نیز ، در این رابطه داشتند .
حقوق زن در طلاق از طرف مرد:حق طلاق به مرد داده شده است (مرد میتواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید) بنابراین حق طلاق با مرد است و صحت آن احتیاج به موافقت زن ندارد.
نمونه دادخواست مهریه بعد از فوت شوهر باید اشاره کرد که : اگر متوفی ( زوج ) ، از خود اموالی بر جای گذاشته  باشد در این صورت ، زوجه می تواند از اموال مذکور ، طلب مهریه کند . جهت دریافت مشاوره در زمینه مهریه با وکلای تهران طلاق تماس بگیرید .
نمونه دادخواست مطالبه مهریه از سهم الارث زوج.در صورتی که زوجه قصد داشته باشد که از طریق توقیف کردن سهم الارثی که به زوج رسیده ، مهریه اش را مطالبه کند ، باید ضمن دادخواست مطالبه مهریه از مرد ، توقیف کردن سهم الارث زوج را هم تقاضا کند .
وکلا و مشاورین حقوقی موسسه حقوقی تهران طلاق ، جزء برترین و زبده ترین وکلا و مشاورین حقوقی تهران ، می باشند . به گونه ای که با خیال راحت می توان مسائل خود در خصوص حقوق خانواده را ، به وکلای متخصص و با تجربه این موسسه حقوقی معتبر ، سپرد و شاهد رسیدن به نتیجه مطلوب خود ، بود .
هزینه وکیل طلاق بستگی به پیچیدگی پرونده طلاق دارد .موسسه تهران وکیل ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشد.
حضانت دختر بالای ۹ سال با چه کسی می باشد ؟ در خصوص حضانت دختر بالای ۹ سال ، باید افزود که : پس از آن که دختر به سن ۹ سال تمام قمری رسید ، در این صورت خود او باید تعیین کرد که از این پس می خواهد با کدام یک از والدینش زندگی کند .
وکلای متخصص موسسه حقوقی تهران طلاق ، می توانند در خصوص طلاق از طرف زوجه ، نکات مفید و حائز اهمیتی را به بانوان متذکر شوند و آن ها را در این مسیر یاری کنند .
وکیل طلاق توافقی می‌تواند کار شما را به‌جای چند ماه و حتی یک سال در عرض چهل تا شصت روز انجام دهد.موسسه تهران طلاق با مشاوره رایگان پاسخگوی سوالات حقوقی شما
مهریه در عقد موقت قبل از دخول: عقد نکاح موقت ، که امروزه در عرف جامعه به صیغه ، از آن یاد می شود ( عقد نکاح موقت بر طبق ماده ۱۰۷۵ قانون مدنی که می فرماید : نکاح وقتی منقطع است که برای مدت معینی واقع شده باشد .
موسسه حقوقی تهران طلاق ، از معتبر‌ ترین و پر مخاطب ترین موسسه های حقوقی تهران است ، که در خصوص حوزه حقوق خانواده ، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد .
در صورت طلاق از طرف مرد آیا مهریه تقسیط میشود
نمونه دادخواست تامین خواسته مهریه.در واقع درخواستی می باشد که خواهان یک دعوا از دادگاه مربوطه به عمل می آورد ، و ضمن درخواست مذکور ؛ از دادگاه تقاضا می کند که به اندازه خواسته او ، از اموال خوانده دعوا توقیف شود تا از تضییع اموال ، تا زمان صدور حکم جلوگیری شود .
مزایده ملک برای مهریه چقدر طول میکشد ؟ پیش از پاسخ به این سوال ، باید دانست که مهریه ، از جمله حقوق مالی زوجه ، می باشد که  به محض جاری شدن صیغه عقد ، زوجه مالک آن می شود و هر زمان که بخواهد ( حتی بعد از فوت زوج ) ، می‌ تواند مهریه اش را مطالبه کند .
در خصوص موعد پرداخت مهریه باید بیان داشت که خانم بلافاصله پس از ایجاد عقد نکاح مالک مهریه می باشد و می تواند مهریه را از همسر خود مطالبه نماید، اما پرداخت مهریه در مواردی منوط به توانایی و استطاعت مالی مرد می باشد.
آیا‌ ماشینی که با برگ سبز فروخته شود برای طلب مهریه توقیف کرد ؟ از آن جایی که برگ سبز خودرو در واقع همان سند رسمی می باشد ، بنابراین اگر برگ سبز خودرو به نام زوج باشد ، زوجه می تواند خودرو مذکور را توقیف کند چون مالک آن زوج است  .
یکی دیگر از مطالب سایت :
همه چیز درباره دستگاه لیزر موهای زائد دایود !
گروه وکلای تهران طلاق