قیمت‏‌های رقابتی ومناسب

مهمترین مزیت خودروهای تولیدی مدیران خودرو  قیمت مناسب قطعات است و سفارش مشتریان با تمام استانداردهای لازم، با قیمت پائین تر به مشتریان محترم تحویل می گردد.

نمایندگی مدیران خودرو

مشخصات فنی ام وی ام X55 پرو

چری تیگو 5x در سال ۲۰۱۷ وارد بازار چین شد و سپس توسط مدیران خودرو در سال ۱۳۹۸ با نام ایکس55 به دست مشتریان ایرانی رسید. این خودرو از همان ابتدا مثل دیگر کراس‌اوورهای چری به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز بوده و در نسخه پرو نیز همان موتور را به کار گرفته است؛ با این تفاوت که سطح توان خروجی آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و حالا حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت به همراه ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور از درون این موتور بیرون کشیده خواهد شد.

 

نام خودرو ام وی ام x55 پرو
نوع موتور 1.5 لیتری توربو
توان 156 اسب بخار – 230 نیوتن متر
گیربکس CVT اتوماتیک 9 سرعته
شتاب 0-100 حدود 11.5 ثانیه
بیشترین سرعت
مصرف سوخت ترکیبی حدود 7 لیتر در 100 کیلومتر
وزن 1439 کیلوگرم
ظرفیت صندوق بار 370 لیتر
ظرفیت باک سوخت 55 لیتر

 

طراحی MVM x55

در نمای بیرونی ام وی ام ایکس ۵۵ پرو شاهد یک فیس‌لیفت نسبتا جزئی هستیم که مواردی مثل جلوپنجره، سپر جلو و چراغ‌های روز در آن دستخوش تحولات مثبت شده‌اند و ظاهر زیباتری نسبت به گذشته برای این محصول مدیران خودرو پدید آورده‌اند.

 

استفاده از نوارهای قرمز رنگ در بخش‌های مختلف بدنه جلوه­ای اسپرت و جوان‌پسندتر برای این کراس‌اوور کوچک خانوادگی رقم‌زده است. همچنین در نمای عقب نیز تحولاتی در قسمت زیر سپر عقب و گرافیک داخلی چراغ‌ها قابل مشاهده است.

یکی دیگر از مطالب سایت :
باربری پرند اتوبار

بیشترین تغییر طراحی این خودرو به درون کابین آن برمی‌گردد؛ چرا که حالا از یک داشبورد کاملا جدید مشابه چری تیگو ۷ برای X55 pro استفاده شده که قطعا سرنشینان از دیدن آن درون کابین لذت بیشتری خواهند برد. نمایشگر بزرگ 10.25 اینچی به حالت ایستاده روی داشبورد شکوه خاصی دارد و استفاده از روکش‌های چرمی در قسمت میانی داشبورد، کیفیت کابین را نسبتا بالا برده است.

 

همچنین به‌کارگیری نوارهای قرمز رنگ درون کابین نیز هماهنگی مناسبی با نمای بیرونی پدید آورده است. درون صندوق عقب این خودرو حدود ۳۷۰ لیتر فضا یافت می‌شود که البته برای خانواده‌های پرجمعیت کمی کوچک به نظر می‌رسد.

 

امکانات ام وی ام X55 پرو

شرکت مدیران خودرو سعی کرده تا با ارائه امکانات جدیدتر، سطح رفاه کاربران این محصول را به نسبت سال گذشته افزایش دهد. در این راستا نمایشگر 25/10 اینچی جدید به کابینه اضافه شده و از ترمز پارک برقی، اتوهلد و شیفتر تعویض دنده الکتریکی هم بهره برده شده است.