معرفی بزرگترین تولید کننده کارتن سازی تهران

اگر بخواهیم یکی از زیر مجموعه های صنعت چاپ و بسته را نام ببریم می توانیم به کارتن سازی اشاره کنیم. از آن جایی که تعداد کارگاه ها و کارخانه جات کارتن سازی بیشتر شده است لازم است قبل از هر اقدام و عمل دیگر نظیر شناخت این صنعت و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می گیرد  با نحوه فعالیت و کسب و کار آن ها آشنا شویم. کارخانه کارتن سازی آریانا سلولز یکی از شرکت های پیشرو در صنعت تولید کارتن با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی است که در ادامه با خط تولید کارتن تخم مرغ این مجموعه آشنا میشویم.

بهترین کارتن تخم مرغ با نازل ترین قیمت کدام است؟

امروز می خواهیم به بررسی بهترین نوع کارتن تخم مرغ با قیمت مناسب بپردازیم و هم چنین می خواهیمیکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه های کارتن سازی را در این زمینه به شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر به دنبال کارتن مرغوب برای  بسته بندی تخم مرغ می گردید ما کارتن سازی آریانا را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بزرگترین تولید کننده کارتن تخم مرغ

معتبرترین کارتن سازی تولید کننده کارتن تخم مرغ جهت بسته بندی

به جرات می توان گفت یکی از معتبر ترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان در زمینه کارتن تخم مرغ، کارتن سازی آریانا است که با داشتن  سابقه ای طولانی و درصد بالایی از رضایت مندی قرار دارد و هم چنین در صدر جدول بهترین تولید کنندگان کارتن تخم مرغ در کشور قرار دارد.  این شرکت بخشی از خط تولید کارخانه خود را به تولید کارتن تخم مرغ اختصاص داده است. شما عزیزان برای  اینکه اطلاعات کاملی را در زمینه وزن کارتن های تخم مرغ، جنس رویی کارتن، زیره و همین طور فلوت کارتن می توانید با مشاوران قسمت فروش آریانا سلولز تماس بگیرید و یا به سایت کارتن سازی (ariyana-ssg.com) مراجعه کنید.

نحوه محاسبه قیمت کارتن تخم مرغ

از آن جایی که اندازه و ابعاد کارتن های تخم مرغ بر اساس قوانین منظم و اصولی انجام می گیرد و کاملا استاندارد است به همین علت هزینه ای که در پایان برای کارتن های تخم مرغ در نظر گرفته می شود بر اساس جنس کاغذ کارتن تعیین می شود. عوامل بسیار دیگری بر هزینه و قیمت کارتن تاثیر گذار است که از این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود

  1. میزان باز بودن درب کارتن بر روی قیمت و هزینه کارتن تاثیر گذار است
  2. نوع چاپ و طراحی که قرار است بر روی کارتن صورت بگیرد
  3. تعداد رنگ های مورد استفاده برای چاپ و طراحی روی کارتن
  4. تعداد کارتن هایی که شما درخواست برای خرید آن ها دارید

نکته جالب این است که کارتن سازی آریانا این امکان را فراهم کرده که زمانی که شما تیراژ بالا سفارش می دهید باعث می شود که به مقدار قابل توجهی در میزان هزینه حمل بار شما کاهش یابد به صورت که ماشین حمل بار به طور کامل پر می شود و همین امر باعث می شود که هزینه هر کارتن به مقدار چشمگیری کم شود.

کارتن سازی تخم مرغ به چه صورتی انجام می گیرد

کارتن سازی تخم مرغ به چه صورتی انجام می گیرد

محل قرار گیری کارخانه آریانا در قسمت جنوبی تهران و در منطقه کهریزک قرار گرفته است. کارتن سازی آریانا را می توان به عنوان یکی از معتبر ترین و پیشترفته ترین کارتن سازی ها در زمینه کارتن تخم مرغی محسوب کرد. این شرکت در طول شبانه روز به مقدار زیادی کارتن تخم مرغ تولید و به سراسر کشور ارسال می نماید. تمامی افرادی که در زمینه مرغداری و صنایع تولیدی کار می کنند می تواند با کارشناسان ما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را برای خرید به دست آورند. عواملی نظیر هزینه رقابتی و خط تولید کامل وبه روز از ورق کارتن تا کارتن سازی گرفته، انواع کارتن که در این شرکت تولید می شود سبب شده است که شرکت های بزرگ و پیشرفته ای در زمان چندین سال با شرکت آریانا همکاری داشته باشند.

کاربرد و موارد استفاده کارتن تخم مرغی

اکثرا مرغداران برای اینکه تخم مرغ های خود را چه برای صادرات و چه به صورت معمولی به وسیله کارتن تخم مرغ بسته بندی می کنند. علت این کار به خاطر این است که از تخم مرغ های خود به خوبی بتوانند محافظت نمایند و همین طور بتوانند نام برند و لوگوی مربوط به خود را بر روی کارتن چاپ و طراحی کنند. این کارتن ها در اندازه و ابعاد های مختلفی تولید می شود که بر حسب نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی بزرگترین تولید کننده کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ صادراتی به چه صورتی است؟

اصولا کارتن های که برای صادرات بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند به شکل تک ردیفه و یا دو ردیفه است. رنگ این کارتن ها به دو صورت قهوه ای و سفید است و هم چنین طرح و چاپی که بر روی کارتن تخم مرغ انجام می گیر ۴ رنگ اصلی را شامل می شود. از آن جایی که این تخم مرغ ها برای صادرات است و قرار است مدت زمان طولانی داخل کامیون و به خصوص قسمت یخچال قرار بگیرند بهتر است تعداد لایه های این نوع کارتن ها از ۵ لایه تشکیل شده باشد که استحکام این کارتن ها به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
مادران شیرده

اصولا سعی می شود برای صادرات از کارتن های با ظاهری زیبا وشکیل استفاده شود و همین طور رنگ و طرح آن بیشتر بر اساس رضایت مندی و مورد پسند بودن کشور مقصد انتخاب و انجام می گیرد. باید کارتن های تخم مرغی که برای صادرات مد نظر قرار می گیرد به صورتی باشد که توجه هر شخص را برای خرید به سمت و سوی خود جلب نماید.

ویژگی های که باید یک کارتن تخم مرغ داشته باشد

ویژگی های که باید یک کارتن تخم مرغ داشته باشد

می توان گفت آز ان جایی که تخم مرغ یک کاده غذایی محسوب می شود و بسیار حساس و شکننده  است و در زملن حمل وبارگیری نیاز به دقت و توجه خاصی است بهتر است در زمان بسته بندی به یک سری نکات توجه ویژه کرد که به قرار زیر است

  • بسته بندی های حمل تخم مرغ باید به حدی محکم و دارای استحام باشد که بتواند وزن زیادی را تحمل نماید.
  • در زمان انبار داری بتوان آن ها به راحتی بر روی یک دیگر قرار داد.
  • در زمان تولید کارتن های بسته بندی باید از مواد اولیه خوب و مرغوب استفاده نمود و نباید از مواد شیمیایی و بازیافتی استفاده کرد
  • کارتن های تولیدی تخم مرغ باید به نحوی باشد که بتوان آن ها را بازیافت کرد و بتوان ازخسارت به محیط زیست جلوگیری به عمل آورد.
  • در کارتن های تولید این امکان به وجود داشته باشد که چاپ، طراحی و رنگ بندی بر روی آن ها صورت بگیرد.
  • کارتن های بسته بندی تخم مرغ باید از استحکام بالایی برخوردار باشند چرا که نیاز است مسافت طولانی را تا رسیدن به مقصد طی نمایند.
  • بر روی کارتن های تخم مرغ حتما باید اطلاعاتی نظیر تارخ تولید و انقضاء، روش جا به جایی و همین طور شرایط نگهداری تخم مرغ وجود داشته باشد.
  • کارتن های بسته بندی تخم مرغ باید در برابر رطوبت ناشی از محیط بیردن و داخل مقاومت داشته باشند و همین طور با تغییر کردن شرایط آب و هوایی کارتن های تخم مرغ نباید تغییر حالتی در آن ها صورت بگیرد.

کارتن تخم مرغ ۳  لایه و ۵ لایه به چه صورت است

اصولا برای ساخت کارتن های تخم مرغ به صورت معمولی از کارتن های ۳ لایه استفاده می شود که بیشتر برای داخل کشور و مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد . اما اگر این کارتن ها جهت صادرات و حمل در مسافت طولانی و یا بنا به درخواست خود مشتری باشد  این کارتن  ۵ لایه تولید می شوند.از آن جایی که سایز کارتن های تخم مرغ تقریبا ثابت است و در تعداد ردیف و تعداد لایه های که در تولید این کارتن ها  استفاده می شود باهم  متفاوت هستند در نتیجه با توجه به تاثیر این عوامل بر وزن و استحکام و همین طور قیمت کارتن های بسته بندی تخم مرغ قیمت کارتن ها بر اساس همین عوامل تعیین می شود.