در ابتدای هر سال، ما به ماه های آینده نگاه می کنیم و سعی می کنیم پیش بینی کنیم که چه چیزی صنعت دندانپزشکی ما را شکل می دهد. ما به‌تازگی پیش‌بینی‌های سال 2014 خود را پست کردیم، و می‌توانید آنها را ببینید اینجا. اما نگاه کردن به گذشته می تواند به اندازه نگاه کردن به آینده مهم باشد، بنابراین من اخیراً به پیش‌بینی‌های من برای سال 2013 و فکر کردم خوب است بررسی کنیم که آیا آن را درست انجام داده‌ایم یا نه.

برای خرید رادیوگرافی کلیک کنید.

رسانه های اجتماعی – از جهاتی شکست می خورند، اما همچنان در حال تکامل هستند. این پیش بینی در واقع یک نسخه اصلاح شده داشت که در ترکیب سال 2014 ظاهر شد. این نکته وجود داشت که رسانه‌های اجتماعی سنتی مانند فیس‌بوک و توییتر تأثیر زیادی بر رویه امروزی ندارند. با این حال، همانطور که من می بینم، خدمات دیگر مانند Healthgrades یا Yelp بسیار موثرتر هستند.

Death of the Pano – خب مطمئناً از بین نرفته است. کم هزینه و کم تابش پانو دیجیتال جایگزین FMX سنتی شده است. پرتو مخروطی به گسترش خود ادامه می دهد، و من هنوز فکر می کنم که عملکرد سه بعدی جایگزین تصاویر 2 بعدی مخدوش پانو خواهد شد.

نمایش دیجیتال – شاید این یکی واضح بود، اما این زمینه از محصولات به سادگی منفجر شده است. بیشتر دستگاه‌های دیجیتال قالب موجود و با هزینه کمتر از همیشه. بعلاوه، دیگر هیچ سوالی وجود ندارد که استفاده از اینها ساده تر و دقیق تر از مواد قالب گیری سنتی است یا خیر.

یکی دیگر از مطالب سایت :
نگین زاگرس : عسل طبیعی و روغن خوراکی

اشعه ایکس دیجیتال – در برخی موارد با لگد زدن و فریاد زدن، صنعت در نهایت به سمت رکوردهای دیجیتال و اشعه ایکس دیجیتال.

افزایش پوسیدگی – مطالعات نشان می‌دهد که کودکان 5 ساله و کمتر نسبت به 30 سال قبل، میزان پوسیدگی را افزایش داده‌اند. و در حالی که این ممکن است حکایتی باشد، امسال تعداد بیشتری از بیماران نوجوان را نسبت به قبل برای درمان ریشه ارجاع داده ام.

ظهور مداوم بیمار تحصیلکرده – این مورد قطعاً درست است. باید بگویم زمانی که بیمار نقش فعالی در مراقبت از خود داشته باشد، تفاوت زیادی در توصیه های درمانی ایجاد می کند. کار با بیماران کنجکاو و تحصیل کرده اغلب به معنای صرف زمان بیشتر در قسمت جلویی است، اما در نهایت همیشه ارزشش را دارد.

منبع :

https://dentyshine.com/product-category/رادیوگرافی/

https://tabrizyab.ir/چگونه-کلینیک-دندانپزشکی-را-ضد-عفونی-کن/