همچنین لوله پلی اتیلن موج دار هنگام تولید ، سموم را به محیط انتشار نمی دهد و در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده در ساخت لوله ها نیز بیشترین میزان ماندگاری و طول سایز لوله های کاروگیت عمر را دارد. بیشترین فروش محصولات پلی اتیلنی مجموعه ما به کشورهای همسایه و اروپایی صادرات میشود و تمامی استاندارد های ملی و اروپایی در تولیدات ما لحاظ شده است و با خیالی راحت محصول تولید ملی را خریداری نمایید. امیدواریم با سرچ لوله کاروگیت بندر عباس ، لوله کاروگیت اصفهان ، لوله کاروگیت مشهد و لوله کاروگیت کرمانشاه و استعلام قیمت از تمامی فروشندگان و واسطه ها ، به دلیل قیمت معقول و کیفیت بالا به وبسایت ما هدایت شوید. از این رو شرکت ما که به عنوان مراکز پخش لوله کاروگیت اصفهان فعالیت دارد این مصحول را به کشورهای دیگر نیز صادرات می کند که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید. ​

 

مشتریان و مصرف کنندگان جهت خرید ارزان و مطمئن انواع لوله های کاروگیت از تولید کننده می توانند، به نمایندگی ها و یا دفاتر فروش مستقیم آنها مراجعه کنند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید لوله کاروگیت اضفهان با قیمت ارازن و مقرون به صرفه به سایت ما مراجعه کنید. این نوع لوله نسبتا سبک است و امکان حمل و نقل و نصب آسان و کم هزینه را در اختیار ما قرار میدهد. لوله HDPE شکننده نیست ، علاوه بر اینکه نسبتاً سبک است و در حمل و نقل صرفه جویی می کند. علاوه بر این از دهه ۱۹۸۰ تا کنون حرکت توسعه کاربرد لوله کاروگیت به سمت مدیریت آب در سیلاب ها و طوفان ها با توسعه یک سطح داخلی صاف (جداره داخلی لوله کاروگیت) به جهت پاسخگویی به خواسته های آبریزها و فاضلاب های شهری آغاز شده است. البته لولههای کاروگیت را علاوه بر پلی اتیلن می توان از فولاد نیز ساخت اما با توجه به مزایای بالای لوله پلی اتیلن نسبت به سایر لوله های دیگر ، این نوه از جنس لوله کاروگیت یکی از پر مصرفترین و پرکاربرد ترین لوله ها برای انواع پروژه های شهری و بیرون شهری است. انواع ویژگی های لوله کاروگیت چیست؟

لوله پنج لایه چیست؟ اما لوله کاروگیت چیست؟ مصرف لوله آبیاری پلی اتیلن تحت فشار با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد فزآینده به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت مواد اولیه با کیفیت بهتر، باعث شده است تا نسل جدیدی از لولههای HDPE های گرید (high grade) به وجود بیاید. لوله کاروگیت همچنین برای نصب های جدید و جایگزینی با زیرساخت های خراب ایده آل است. عمر بالا. این لوله برای استفاده تضمینی ۵۰ ساله نصب میشود و میتوان آن را به مدت ۱۰۰ سال هم استفاده کرد. این محصولات را می توان با هزینه کم خریداری کرد و دارای قطرهای مختلف است. بنابراین باعث استفاده مداوم از این محصولات می شود. سایزهای ۱۱۰، ۱۶۰، ۱۲۵ این لوله برای استفاده در زیر پل ها و جوی های شهری و سایزهای ۳۱۵، ۴۰۰ و ۵۰۰ برای استفاده در فاضلاب شهری ، ۶۰۰ و ۷۰۰ برای استفاده در فاضلاب شهری و روستایی، ۸۰۰ و ۹۰۰ برای استفاده در فاضلاب صنعتی و مسیر پل ها و سایز ۱۰۰۰ برای استفاده در فاضلاب شهری و روستایی و منهول( برای اتصال چند لوله ی فاضلاب به یکدیگر و هدایت آن ها به یک مسیر استفاده می شود) کابرد دارد. سایز ۱۰۰۰ برای استفاده در فاضلاب شهری و روستایی و منهول( برای اتصال چند لوله ی فاضلاب به یکدیگر و هدایت آن ها به یک مسیر استفاده می شود) کابرد دارد.

 

فاضلاب به مسیر اصلی لوله وارد شده و پس از آن به شبکه اصلی فاضلاب شهر جریان می یابد. این نوع لوله بمنظور انتقال فاضلاب یا آبرسانی یا زهکشی استفاده نمی گردد بلکه از آنها در ساخت سپتیک تانک در سایزهای 1200 تا 3500 میلیمتری، ساخت داکت عبور هوا، غلاف شیر خودکار، ساخت غلاف عبور سیم ها، ساخت شوتینگ در سایز 400 تا 600 میلیمتر، ساخت منهول و هند هولهای پیش ساخته از سایز 315 تا 220 میلیمتری، ساخت مخزن اسید و مخازن نگهداری سیالات شیمیایی، بعنوان جوی های جمع آوری و هدایت آب، در پلسازی زیر جاده ها و … شاید بعد از انتقال فاضلاب در زیر زمین و درون شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب که دلیل اصلی اختراع لوله پلی اتیلن فاضلابی بوده است؛ کاربردهایی همچون تولید سپتیک تانک پلی اتیلن، مخازن اسید پلی اتیلنی و منهول های آماده باعث رشد تقاضای لولههای دوجداره پلی اتیلن گردیده است. همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا ، تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید. انواع پلاستیکی لوله کاروگیت می تواند بیشتر از مدل های دیگر ph خاک را تحمل کند و برای این مورد مناسب و مقاوم تر است .

یکی دیگر از مطالب سایت :
گیمستان، وبسایت تخصصی خرید کارت گرافیک و سیستمهای گرافیکی حرفه ای

 

اکثر تولیدکنندگان این مدل لوله های فاضلابی دوجداره از نشاگستر گرفته تا سعادت توان، از قدیر لوله گرفته تا آذرآوند، از ناب زیست گرفته تا پایپ ایران و از پایپ گستر گرفته تا مجد ایرانیان همگی دارای دفتر فروش لوله کاروگیت در تهران هستند. لوله کروگیت بعنوان پرکاربردترین لوله جهت جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد. لوله کاروگیت یا لوله دوجداره پلی اتیلن به لوله هایی گفته میشوند که شامل دوجداره بیرونی با ظاهر موجدار یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی می باشند، لوله خرطومی فاضلابی که برای انتقال سیالات اسیدی و بازی ، شبکه های جمع آوری فاضلاب ، شبکه های آبرسانی و پسابهای صنعتی بکار برده می شوند. یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی است که شامل دو جداره بیرونی با ظاهر موجدار مارپیچ (شیاردار) یا حلقه حلقه و لایه داخلی صاف و صیقلی و در اکثر موارد زرد رنگ می باشد و برای انتقال فاضلاب و سیالات اسیدی و قلیایی ، شبکه های جمع آوری فاضلاب ، شبکه های آبرسانی در مزارع و پسابهای صنعتی ، پل سازی و بسیاری از کاربردهای دیگر استفاده می شود.

 

قبلا در خصوص ویژگی انواع لوله ها نظیر لوله پلی اتیلن توضیحاتی در این سایت ارائه شده است. لوله های پلی اتیلن کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند که شامل ۱۶ و ۳۱٫۵ و ۶۴ کیلو نیوتنی می شوند. لولههای پلی اتیلن تحت فشار یا فشار قوی دسته ای از لولهها هستند که با توجه به کاربرد آنها مورد اقبال بسیار خوبی قرار گرفته اند. لوله پلی اتیلن به عنوان پرمصرفترین و محبوبترین گرید تجاری محصولات پلیمری شناخته میشود و با توجه به مزایای گسترده، بدون شک لقب «پادشاه لولهها» برازنده انواع لوله پلیاتیلن میباشد. با تشکر از توانایی لوله دو جداره در برابر بارهای سنگین که به راحتی انواع فشارها را به زمین نرم منتقل می کند ، می توان به راحتی از این محصول در فاضلاب یا سایر کاربردها استفاده کرد. مزیت این لوله ها این است که در اندازه های مختلف ساخته می شوند که به شما امکان می دهد آنها را به صورت تلسکوپی ذخیره کنید و فضای مورد نیاز برای ذخیره سازی لوله ها را کاهش می دهد. گاها در طول سال بعد واتر جت و یا گرفتگی داخل لوله جهت ویدئومتری در داخل لوله های کاروگیت از دستگاه مخصوصی استفاده و با توجه به روشن بودن رنگ روشن داخل لوله شناسائی محل گرفتگی و یا شکستگی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

 

لوله کاروگیت به طور معمول در محل هایی که انعطاف پذیری، استحکام و ماندگاری یک اصل است، استفاده می شود. اتصالات لوله بتنی دارای مزایای منحصر به فردی اعم از استحکام ذاتی، انعطاف پذیری، سفتی خاک و مقاومت در برابر نشتی می باشد. البته از این نوع لولهها و اتصالات میتوان در اجرای پروژه های بزرگ فاضلاب شهری نیز استفاده نمود . در هنگام انتخاب لوله مناسب برای انواع پروژه های کوچک یا بزرگ قطعا نام لوله پلی اتیلن ، لوله کاروگیت و انواع دیگر لوله ها را شنیده اید. لوله کاروگیت 160 میلی متری: از این نوع لوله بیشتر در فاضلاب های بزرگ تر و پیچیده تر از فاضلاب های خانگی مانند فاضلاب شهرک ها و مجتمع ها یا فاضلاب های شهری 6 اینچی مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی لوله های کاروگیت سطح خارجی آنها به صورت فنر شکل است و رنگ تیره مشکی دارد اما سطحی بسیار صاف و صیقلی دارد که باعث میشود آب ها و سیالات به راحتی از لوله ها عبور کنند و جلبک نبندد و همچنین رنگ داخلی این لوله ها به رنگ های زرد و آبی هستند که این رنگی تنها برای زیبایی نیست این رنگ ها کمک میکند که اگر شکستگی و ترکی درون لوله بود به راحتی تشخیص داده شود.