پین رزوه دار دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی خارق العاده می باشد که می توانید ان را از فروشگاه فرم و برش خریداری کنید. این مجموعه ارائه دهنده انواع محصولات و تجهیزات کاربرد در رابطه با صنعت قالبسازی می باشد که نیاز شما را در سطح بالایی رفع می نمایند. به طور کلی می توانید در کنار این محصولات از لوازمی چون سوهان سرامیکی پین تثبیت نیز خریداری نمایید. این مجموعه سعی دارد تا محصولات خود را در بهترین کیفیت به شما همراهان عزیز ارائه کند.

پین تثبیت رزوه دار و کاربرد آن

پین رزوه دار تثبیت یک ابزار صنعتی محسوب می شود که به صورت دستی کاربرد دارد . این محصول از رزوه برخوردار است. وجود این رزوه ها باعث ایجاد تفاوت ان با پین تثبیت ساده است و ضمن انکه باعث تفاوت در کاربرد آن ها نیز می گردد. جنس این پین به گونه ای است که باعث افزایش مقاومت آن شده چرا که در تولید آن از متریال درجه یک استفاده می شود . این پین به صورت استوانه طراحی شده که استوانه به صورت توپر است.

مشخصات فنی پین رزوه دار

گزینه های انتخابی متفاوتی برای خرید پین رزوه دار می توانید در نظر می توان داشت . هر یک از این گزینه ها همان عملکرد را به همراه خود خواهند داشت با این تفاوت که سایز و طول آن ها با یکدیگر متفاوت است و انتخاب آن با توجه به قطعه کار و نیاز شما خواهد بود. به طور کلی این محصول درسایز های ۶ میلی متر تا ۲۰ میلی متر در دسترس می باشد. طول آن نیز به صورت انتخابی وجود دارد. قابلیت سفارش محصول از طول ۱۶ میلی متر تا ۱۶۰ میلی متر را با توجه به نیاز شما وجود دارد.

خرید سوهان سرامیکی

سوهان و سنباده به عنوان یک ابزارهای دستی شناخته می شود که جهت انجام امورات فنی مختلف کاربرد دارد. این ابزارها در همه ی جعبه‌ های تجهیزات فنی، نجاری‌ ها و تعمیرگاه‌ها دیده می شود که کاربرد بالایی را به خود اختصاص داده است، از انواع سوهان برای درودگری، فلزکاری، تمیزکاری و صیقل چوب و الماس بهره برداری می گردد. این وسیله اغلب از یک بخش فلزی با سطحی شیاردار و یک دسته معمولاً پلاستیکی تولید می گردد. معمولاً شیارهای روی سوهان ‌ها موازی بوده و ممکن است با مرورزمان با کندی مواجه شود که جهت تیزتر شدن آن‌ ها پیش از انجام کار روی یک اسکنه کشیده می شوند. از انواع سوهان‌ ها جهت کارهای تزیینی همچون منبت ‌کاری و معرق ‌کاری استفاده می‌ گردد. سوهان در مدل ‌های گوناگون همچون مویی و دم موشی تهیه و تولید می گردد. نمونه های از آن‌ها از مقطع تیغه‌ای برخودار بوده و در بسته‌بندی‌های چندتایی جهت فروش تولید می گردد. برخی از سوهان ‌ها مانند مداد و خودکار بوده و تنها انتهای آن‌ها سوهان دارد که مقطع سه ‌گوش می باشد.

یکی دیگر از مطالب سایت :
فروشگاه اینترنتی جاسک

مشخصات فنی پین تثبیت

پین تثبیت همانطور که از نام ان می توان متوجه شد یک ابزار صنعتی می باشد که به شکل دستی کاربرد دارد و گاها نمونه هایی از ان از رزوه برخوردار می باشد. وجود این رزوه ها منجر به تفاوت ان با پین تثبیت ساده شده . همچنین باعث تفاوت در کاربرد آن ها نیز گردیده است . جنس این نوع پین بسیار مقاوم بوده و از متریال درجه یک تولید می شود. این پین به شکل استوانه طراحی شده است. این استوانه به صورت توپر بوده که این ویژگی منجر به افزایش مقاومت ان در برابر ضربه و فشار می باشد. از ابزارهای ساده و کاربردی که در صنعت بسیار پر طرفدار تر می باشد می توان به این محصول اشاره داشت. ضد زنگ زدگی بودن آن نیز بر محبوبیت آن افزوده است. برای تثبیت کردن قطعه کار این ابزار کاربردی است. این وسیله به عنوان مهم ترین ابزارهای قالب سازی محسوب می شود ولی کاربردهای دیگری نیز دارد. برش کاری، ابزار سازیف سوراخ کاری و … از دیگر کاربرد های آن است.

در تمام دنیا حرفه قالبسازی به عنوان صنعتی مادر شناخته شده است که باعث رشد و توسعه سایر صنایع گردیده. اکثر صنایع تولید کالاهای مصرفی همچون خودرو سازی، غذایی، دارویی، لوازم خانگی و … به صورت مستقیم به قالبسازی وابسته اند. حتی بسیاری از سایر صنایع مادر نیز همچون نفت، گاز و پتروشیمی، به صورت غیر مستقیم از پیشرفت این صنعت بهره مند می شوند. اهمیت قالبسازی به اندازه ای بالا می باشد که رشد و بالندگی تولید بومی را بدون توسعه آن نمی توان تصور کرد.

گروه فرم و برش این افتخار را دارد که دارای بیش از چند دهه تجربه در زمینه تامین قطعات استاندارد قالب و ابزار تراش، دانش مهندسی مکانیک در طراحی جامدات، و ارتباطات گسترده بین المللی را دارد و توانسته با همکاری دیگر فعالان این صنعت در راستای رشد و توسعه آن تلاش نماید. محصولات ارایه شده در این مجوعه شامل طیف متنوعی از قطعات استاندارد قالب شامل: انواع کفشک قالب، بلوک قالب تزریق پلاستیک، انواع میل و بوش راهنما، انواع پران های معمولی و گرمکار (نیتراته)، سنبه های برش، فنر قالب، بوش اسپرو، ملزومات و مواد مصرفی پولیش و پرداخت، ابزار های براده بردای و تراش فلزات، و سایر قطعات و ابزار های مورد نیاز صنعتگران عزیز به ویژه جامعه خدوم قالبسازان کشور می باشد. شایان ذکر است می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع محصولات نامبرده به وب سایت formoboresh.com مراجعه نمایید.