باید در نظر داشته باشید ساندویچ پانل دیواری بصورت فاق و زبانه است و پس از قرارگیری درجای مناسب بوسیله پیچ سرمته سازه فضاکار گالوانیزه مهارمی شود. 1-سطح روی دیوار که قرار است فلاشینگ برروی آن نصب شود باید بوسیله ملات سیمان صاف و مستحکم گردد. 5-لبه خارجی فلاشینگ(قسمت آبچکان فلاشینگ) باید به اندازه ای از دیوار فاصله داشته باشد که هنگام بارندگی، قطرات آب از روی سطح فلاشینگ بر روی نمای ساختمان نفوذ نکند. نمای شیروانی در طرح های متنوعی قابل تولید و عرضه می باشد. بنابراین در عمل، نه تنها حالت اتصال مفصلی در انتهای اعضا وجود دارند، بلکه پیوند ان ها به یکدیگر و به ورق اتصال از گیرداری قابل ملاحظه ای نیز برخوردار است. فلاشینگ جهت نصب ساندویچ پانل نیاز به پروفیلهای مختلف از جنس ورق ساندویچ پانل می باشد. یکی در جهت محور قوس (عنصر سازه ای)که نقش انتقال نیرو به پاقوس و تکیه گاه را به کمک عناصر تشکیل دهنده که همان مصالح مصرفی می باشد بعهده دارد. ۴- عایق صوت و رطوبت: همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، این سقف شیبدار عایق بسیار خوبی در برابر گرما و صدا می باشد و دلیل آن هم سنگریزه هایی است که در ساختار دکرا یا همان تایل مورد استفاده قرار گرفته است.

پوشش سقف شیبدار رایگان

سنگ ریزه ها رنگ طبیعی به سقف شیبدار تایل یا همان دکرا میدهند که به مرور زمان با تابش آفتاب و بارش ها از بین نمیروند. دکرا به واسطه زیبایی طبیعی و وزن کم بین مهندسان صنعت سقف شیبدار شناخته شده است. 5. سنگریزه Stone Chips: سنگریزههای طبیعی که با درصد کمی از رنگ ترکیب شده و رنگ تایل را تشکیل میدهند. ابتدا ورق رنگ آمیزی شده و بعد در محل خود قرار داده شده و به هم پرچمی شوند. برای اجرای پوشش بام سوله ها، انبارها، کارگاه صنعتی، سالن های ورزشی، کارخانه جات، پاساژها، گلخانه ها و استخرها نیز از ورق های فلزی و ساندویچ پانل پوشش سقف سوله استفاده می شود. همپوشانی عالی ای که این پوشش در میان سقف های شیبدار دارد بسیار عالی و مثال زدنی می باشد. مثلا متریال ورق های سنگریزه ای که از کشورهای نیوزلند، کره، بلژیک و کانادا وارد می شوند با توجه به عالی بودن کیفیت این محصول، استقبال شایانی از این محصول شده و در اکثر مناطق مورد استفاده قرار می گیرد یا ورق هایی مثل شینگل، آندوویلا، آندولین و… ↑ «کاخ عالی قاپو، نماد هنر بی بدیل هنرمندان اصفهانی». اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از پوشش سقف شیبدار دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. اجرای لمبه کاری و ورق کاری زیر پوشش سقف توسط ورق های روغنی رنگی بوده که در زیر کنسول بیرونی سقف شیبدار نیز دیده می شود.

درسقفهای شیبداری که معمولا از شیروانی یا ساندویچ پنل استفاده شده، جهت زیباسازی نما و پوشاندن زواید نمای زیر کنسول سطح شیبدار (زوایدی از قبیل پروفیل، زد ) و شکیل سازی نمای بیرونی سطح شیبدار و همچنین مصون سازی ورق شیروانی در برابر فرسایش باد از فلاشینگ نما استفاده میشود. فلاشینگ ها قطعاتی جانبی میباشند که جهت نصب ساندویچ پانل ها از آنها استفاده میشود و جهت تولید آنها نیاز به پروفیلهای مختلف از جنس ورق ساندویچ پانل می باشد که با بهره گیری از دستگاه های خم NC قابلیت تولید هر نوع فلاشینگ که در نصب و زیبا سازی ساندویچ پانل موثر باشد را قادر خوهد بود. ورق ها در هنگام نصب همپوشانی بسیار زیادی با هم دارند. و اما دیگر نوع این ورق ها که برای محوطه سرباز پارکینگ و آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرد از انواع ورق رنگی است. با این حال باید بدانید به طور کلی این ورق ها به دو دسته فلاشینگ فلزی و چوبی تقسیم می شود که نوع فلزی آن از ورق های روغنی، سیاه، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی تهیه شده و در ضخامت های دلخواه قابل تولید است. همچنین با مرور زمان کارخانه های زیادی در ایران جهت تولید انواع ورق های گالوانیزه و رنگی مثل ورق های طرح سفال، سینوسی، ذوزنقه ، شادولاین و…

با توجه به نوع خرپا و سازه و ارتفاع مفیدی که از نمای شیروانی انتظار می رود و همچنین با توجه به نوع نما از سایزها و طرح های متنوع می توان استفاده نمود. دیگر نوع فلاشینگ برای نمای پیشانی ساختمان بوده و همچنین برای پوشش سقف نورگیر نیز از فلاشینگ هایی با جنس پلی کربنات با فایبرگلاس استفاده می شود. با وجود آنچه در خصوص جزئیات فلاشینگ گفته شد طبیعتاً در می یابیم که این ورق ها باعث می شود نمای ساختمان هم چنین نمای ساندویچ پانل دیواری نیز در برابر عوامل فرسایشی از جمله برف و باران حفظ شده و همچنین ظاهری شکیل به نما می دهد. ورق های پی وی سی از پلیمر پی وی سی و آکریلیک ساخته شده است. این اسکلت با یک پوسته از جنس آکریلیک پوشانده شده بود. برش کاری:ورق انتخاب شده در طول و عرض مورد نیاز با دستگاه های اتوماتیک برش داده می شوند تا برای خمکاری آماده گردند.

یکی دیگر از مطالب سایت :
ساخت حفاظ شاخ گوزنی به بهترین شیوه ممکن

ورود هر فرد مزاحمی به درون این ساختمان ها گردند. نمای آلومینیوم پانچ شده چیست: نمای ساختمان از مهم ترین بخش های طراحی معماری است. نصب:مراحل جوشکاری و رنگ آمیزی در این بخش از کار انجام می گیرد به این صورت که اگر ورق های خم شده باروش پرچ کاری به هم وصل شوند. توجه داشته باشید فلاشینگ ساندویچ پانل معمولاً در ساختمان هایی که دارای زاویه های خاص هستند استفاده شده و دیگر کاربرد آن در بخش درزها می باشد که به عنوان درپوش مورد استفاده قرار می گیرد. 2. زینک آلوم Zinc – Aluminum: این روکش با توان ماندگاری در حد آلومینیوم و مقاومت حفاظتی در سطح روی، عملکرد بسیار بالایی در برابر خوردگی و قدرت محافظتی حدود هفت برابر پوشش گالوانیزه ایجاد می نماید. ۷- روکش اپوکسی: این لایه در زیر لایه فولادی اصلی قرار میگیرد و از آن در برابر خوردگی در برابر بخار آب و سایر عوامل محیطی که از داخل بر سقف اثر میگذارند محافظت می کند. استفاده از پوشش سقف مناسب سبب افزایش استحکام ساختمان ها در برابر زلزله می شود. وظیفه اصلی این لایه نگهداری از از سنگ ریزه هایی است که در مرحله بعدی به ساختار این سقف شیبدار افزوده می شود.

۶- لعاب: این لایه باعث محکم تر شدن سنگ ریزه ها میشود. ۵- لایه سنگ و شن ریزه: این لایه نمای اصلی سقف شیبدار را به وجود می آورد. البته در زیر سازی کف جلوپنجره و المان نما، این شیب باید به سمت نمای بیرون باشد تا هنگام بارندگی آب به سمت داخل اتاق یا بدنه دیوار نما نفوذ نکند. برای استفاده از فلاشینگ (Flashing) در سقف های شیروانی معمولاً این ابزار بر روی آخرین پروفیل سازه شیروانی جوش ( یا پرچ) شده و در زیر ورق های شیروانی قرار می گیرد. و همانطور که قابل محاسبه است برای یک متر مربع، تقریبا به ۲/۱ ورق دکرا احتیاج داریم. نمونه جالب دیگری از کاربرد سازه های فضاکار قابل جداشدن ، پارکینگ هیترو لندن است . قطعا در کاربری های مختلف سوله، انواع مدل های سقف قابل استفاده هستند. یکی از انواع سقف های شیبدار که در نماهای ساختمان مور استفاده قرار می گیرد، دکرا نام دارد. تایل نام دیگر این نوع سقف شیبدار می باشد. بارگذاری سازه فضاکار پروسه ای از فرایند کاری دفتر فنی بوده که پس از مدلینگ هندسه سازه فضایی و طراحی سازه فضاکار نوبت به بارگذاری سازه فضایی می رسد.

پوشش سقف شیبدار لوازم

در این حالت ارجح است ترتیبی داده شود که پیچها پس از عبور از بال بالایی لاپه از داخل یک قطعه چوب به ضخامت حدود 5 سانتیمتر عبور نمایند، عرض چوب مورد نظر برابر فاصله داخل به داخل لبه برگشته Z تا جان پروفیل میباشد. به طور کلی سقف ها در برابر نفوذ بارش، گرما و سرما به داخل بنا نقش بسزایی دارند. به طور کلی به شبکههای مثلثی که در یک صفحه قرار دارند خرپا میگویند و شکل زیگزاگی مرتبی که به خود میگیرد، پایدارترین شکل طراحی شده نسبت به سایر شکلهای هندسی است. قابهای فضاکار دارای تنوعی از جهت شکل و گونه بوده و میتواند از یک ماژول استاندارد برای تولید شبکههای فضاکار مسطح مختلف پوستههای مشبک و یا حتی بدون شکل خاص استفاده نماید. شبکههای دو لایه یکی از مهمترین و متداولترین انواع سازههای فضاکار به شمارمی روند. توجه داشته باشید از آنجایی که امکان تولید و اجرای فلاشینگ نما در انواع مختلف وجود دارد، مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود سایز این ورقه ها را سفارش دهند.