هر ساله چهره ها و استعدادهای جدیدی خود رو به دنیای پر زرق و برق و البته ناپایدار هالیوود معرفی می کنن. با ظهور ستاره های جدید خیلی از سوپراستارهای قدیمی و پا به سن گذاشته اعتبار اولیه خود رو از دست داده و بعضی هم کم کم به حاشیه رانده شده و محو می شن.
در چند سال گذشته چهره های سرشناس و جوونی به دنیای هالیوود معرفی شده که به سرعت تماشاگران و فیلمسازان رو عاشق خود کردن. تنها حضور این بازیگران می تونه دلیلی واسه محبوبیت فیلما شه و اونا در واقع تضمین کننده موفقیت تجاری فیلما به حساب میان.

بازیگران مطرحی مانند برد پیت و جانی دپ دیگه از مرز میانسالی گذشته و کم کم جای خود رو به سوپراستارهای جوونی میدن که بتای جدید هالیوود به حساب میان. در ادامه به تعدادی از این ستاره های نوظهور می پردازیم. با ما همراه باشین.

لیام همسوورث (Liam Hemsworth)، سن ۲۶ سال

این بازیگر خوش چهره داداش کوچیک تر کریس همسوورث (Chris Hemsworth) است. لیام جوون بدون کمک گرفتن از معروفیت برادرش و فقط با بازی زیبای خود در فیلم “تشنگی مقابله” (The Hunger Games) به معروفیت رسید.

داگلاس بووث (Douglas Booth)، سن ۲۴ سال

کوچیک ترین شکی در مورد موفقیت این ستاره نوظهور هالیوود وجود نداره. داگلاس به همین زودی تونسته با بازیگران مطرحی مانند اما واتسون و میلا کونیس همبازی شه.

ریچارد مَدِن (Richard Madden)، سن ۳۰ سال

مطمئنا دوستداران سریال “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) راب استارک جوون رو به یاد دارن، نقشی که ریچارد مدن رو به دنیای هالیوود معرفی کرد.
به همین زودی ایشون تونسته نقش شاهزاده در فیلم جدید “سفید برفی” (Snow White) رو به دست آورد و باید اعتراف کنیم که این آخرین باری نیس که اونو بر پرده بزرگ سینمای هالیوود می بینیم.

ادی ردمَین (Eddie Redmayne)، سن ۳۵ سال

ردمین به همین زودی و در سن ۳۵ سالگی بازیگران زیادی رو شکست داده، تقریباً واسه هر نقشی که داشته نامزدی جایزه معتبری رو به دست آورده و البته اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد رو هم از اون خود کرده. شخصیت کاریزماتیک و جذب کننده اونو در فیلم هاش ببینین تا فهمیده باشین به چه دلیل به این زودی به معروفیت زیادی رسیده.

هنری کاویل (Henry Cavill)، سن ۳۳ سال

ظاهر زیبای این بازیگر جوون انگلیسی بسیاری رو عاشق خود کرده و خیلی از تماشاگران فقط به خاطر این در باشگاه های ورزشی ثبت نام کردن که به خوش تیپی اون برسن. مطمئنا اون بهترین سوپرمنیه که تا بحال بر پرده سینماها دیده ایم.

یکی دیگر از مطالب سایت :
با ۱۷ نمونه از گران ترین و قیمتی ترین ماده ها در سراسر جهان آشنا شوید

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal)، سن ۳۶ سال

مدت زمان زیادیه که جیلنهال تونسته خود رو به عنوان یکی از ستاره های بی بدیل هالیوود معرفی کنه.
نقشای گذشته اون در فیلمای مانند “چپ دست” (Southpaw)، “جانوران شب زی” (Nocturnal Animals) و “ویرانی” (Demolition) فوق العاده قشنگتر ارائه شدن.

کریس پرَت (Chris Pratt)، سن ۳۷ سال

تا همین چند سال پیش کریس پرت بازیگر معمولی و تقریباً نامعلوم ای بود تا این که در سال ۲۰۱۳ واسه بازی در فیلم “نگهبانان کهکشون” (Guardians of the Galaxy) دعوت شد.
از اون زمان تا حالا ایشون شرایط بسیار خوبی داشته و در چندین فیلم مطرح اجرای نقش کرده.

چارلی هانام (Charlie Hunnam)، سن ۳۶ سال

هانام یواش یواش ولی پیوسته راه خود رو در دنیای بازیگری به سمت قله های پیشرفت و معروفیت طی کرده. اون کار خود رو با بازی در سریالای تلویزیونی شروع کرد و بعد از اون در  فیلمای گیِرمو دل تورو (Guillermo del Toro) به اجرای نقش پرداخت. امسال هم باید منتظر بازی اون در نقش شاه آرتور در فیلم جدید گای ریچی باشیم.

رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، سن ۴۰ سال

رینولدز حس شوخ طبعی بسیار جالبی داره و تا حالا در خیلی از فیلمای مطرح بازی کرده. اما بازی فوق العاده اش در فیلم “ددپول” (Deadpool) اونو به شهرتی دوبرابر رساند.

جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg)، سن ۳۳ سال

آیزنبرگ بعد از بازی در فیلم “شبکه اجتماعی” (The Social Network) و در نقش مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک به معروفیت رسید. این بازیگر در فیلمای وودی آلن بازی می کنه و تا حالا تونسته نامزد دریافت جایزه اسکار هم بشه.

آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، سن ۲۶ سال

کسایی که فیلم اونا کارنینا رو دیده ان مطمئنا اونو به یاد میارن. آرون راه زیادی در پیش داره اما تونسته در تعدادی از فیلمای سوپرقهرمانی هالیوود بازی کنه.

کیت هَرینگتون (Kit Harington)، سن ۳۰ سال

بازی هرینگتون در سریال پرطرفدار “بازی تاج و تخت” در نقش دوست داشتنی “جون اسنو” رو نمیشه ندیده گرفت. ایشون الان مشغول بازی تو یه فیلم بزرگ هالیوودی در کنار ستارگانی چون ناتالی پورتمن و جسیکا چَستَینه.