در حال حاظر متاسفانه سیگار کشید و قلیون کشیدن و  تتو کردن و کار های اینچنینی جزوی از دنیای جوانان شده است و با این روش احساسات جدیدی رو تجربه میکنند و به مرور زمان برای همیشه درگیر سیگار میشوند و روش های متفاوتی رو شاید برای ترک سیگار تجربه کنند. در این کتاب یکی از آسانترین روش های ترک سیگار آموزش داده شده است که در صورت علاقه میتوانید از آن استفاده کنید . الیته باید این موضوع را در نظر گرفته باشید این کتاب به زبان اصلی بوده و حال به وسیله دکتر نوذر نیازی ترجمه شده است و در نتیجه حق نشر دارد پس کتاب pdf آن موجود نیست و به صورت رایگان در دسترس وجود ندارد

آسانترین روش ترک سیگار اثر آلن کار

کتاب پرفروش انقلابی ، با بیش از چهار میلیون نسخه در دست چاپ. روش ابتکاری آسان آلن کار- که او پس از عادت به کشیدن 100 سیگار در روز که تقریبا او را به سمت نادلگرمیی کشانده بود کشف کرده است – به میلیون ها نفر یاری کرده است که بدون احساس نگرانی و محرومیت ، سیگار را ترک کنند. این امر به این علت است که وی به مردم سیگاری یاری می کند علت ها روانشناختی دراثر وابستگی خود را کشف کنند ، در مورد چگونگی مدیریت نشانه ها ترک را به تفصیل توضیح می دهد ، به آنان نشان می دهد که چگونه در برابر موقعیت هایی که در آن وسوسه می شوند قوی باشند و مقاومت کنند و به آنان توانایی این را می دهد تا زندگی بدون سیگاری را بسازند. کار در کتاب آسانترین روش ترک سیگار درباره موضوعاتی نظیر اعتیاد به نیکوتین بحث می کند. “شستشوی مغزی” دسته جمعی که مردم را به سیگار کشیدن تشویق مس کند. این باور اشتباه که سیگار کشیدن استرس را تسکین می دهد. اثری که کسالت در خراب کردن تلاش ها دارد و علت ها اصلی عدم موفقیت. با این برنامه ی اثبات شده ، مردم سیگاری به راحتی بسته های سیگار خود را رها می کنند. کتاب آسانترین روش ترک سیگار خوشحال میشیم در صورتی که شما از دسته بندی کتاب درسی ما سر بزنید قرار دادن کتاب و مجلات مناسب خواهد بود .
شما به کدامیک علاقمند هستید؟ البته این به سلیقه ی خودتان بستگی دارد. بعضی ها ترجیح می دهند کتاب بخوانند و بعضی دیگر علاقمند به تماشای ویدئو هستند. کلینیک های ما آنقدر سطح موفقیتشان بالاست که حاضریم در صورت عدم موفقیت، پول شما را پس بدهیم، تعرفه های ما بستگی به مکان کلینیک دارد و چنانکه شما | جزو آن بیست درصدی باشید که به بیشتر از یک جلسه نیازمندند، می توانید بدون پرداخت پول اضافه و به دفعات، در دوره های تکمیلی ما شرکت کنید. سعی نداریم هیچ معتادی را مایوس کنیم و چنانکه تصمیمتان در مورد ترک سیگار عوض شود پول شما به طور کامل برگشت داده خواهد شد. با این حال میزان موفقیت کلینیک های ما در سطح جهان به طور متوسط به بیش از نود درصد می رسد.
یکی دیگر از مطالب سایت :
پرکاربردترین ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی کدامند؟